Spencer Hastings
No niin kuuluukin. Ja siihen pyrinkinVähänkö ahkeraa ja tunnollista. Sun kuuluisi päästä johonkin pomoksi.
No niin kuuluukin. Ja siihen pyrinkinVähänkö ahkeraa ja tunnollista. Sun kuuluisi päästä johonkin pomoksi.
@Bitch vois pitää sulle pomotuskurssin, se on aivan ristuksen nazi pomoNo niin kuuluukin. Ja siihen pyrinkin
Mistäs tiedät vaikka mut olis jo hyväksyttypitääkin laittaa ylläpitoon että jos famis pyrkii modeksi niin eivät huolisi
se lugottais kaiken
Ootko aatellu perustaa omaa firmaa?No niin kuuluukin. Ja siihen pyrinkin
Todella epätodennäköistä. Voisin havitella jonkun isomman laitoksen, kuten HUS:n tai jonkun alueen isomman kiinteistöhuoltofirman työnjohtajapestiä. Se varmaan ois mulle tarpeeksi.Ootko aatellu perustaa omaa firmaa?
Hei hyvä kun muistutit, loppuu puhtaat työpöksyt eli pitääkin laittaa kuudenkympin pyykki!Päivää.
Pyykkäri pyörii, kupponen kahvia ja sit ruoan lämmityspuuhiin.
No en mie vakavasti ottanu totahöpsö, kai mää ny sen tiesin/arvasin
keksin muka mielestäni källin näkövinkkelin
Olen huomannu, että varsinkin silloin ku oot verkkopankissa tms tärkeessä, ja veskihätä iskee kesken kaiken ni silloin tanssitaan ripaskaa oikein yhteistuumin näppiksen päällä.Hienoa,neiti Minttu siirti mut ketjusta toiselle sivulle.
Aika ärtsyn värinen, tykkään!
Ostin muuten kirpparilta parilla eurolla tällasen vilttimattojutun. On kaksinkerroin kuvassa. Ajattelin et Peyote osaa arvostaa En vaan tiedä et mihin ton nyt laitan, pitäiskö pitää vaan päiväpeiton päällä somisteena vai hankkia liukueste ja käyttää mattona. On tosi ohut, mut ei kuitenkaan sit sellanen torkkupeittomainen.
Olin onneks vain kymmenen minuuttia myöhässä, niin ehin tyhjentää pelikoneet ja pistää pullat uuniin ennen avaamista Mut bussilla kesti kolminkertainen aika normaaliin verrattuna. Välillä se meni monta minuuttia niin hitaasti, että olisin kävellytkin nopeammin.Aina ei kaikki mene suunnitellusti mutta ei ole kuitenkaan sun syytäsi jos et ole ajoissa
Tietysti,kisut haluaa vaan auttaaOlen huomannu, että varsinkin silloin ku oot verkkopankissa tms tärkeessä, ja veskihätä iskee kesken kaiken ni silloin tanssitaan ripaskaa oikein yhteistuumin näppiksen päällä.
Fuck me in the ass because i love Jesus.Millaisa biisejä mix-tapelle pitää laittaa? Pitääks niiden olla jotain rakkauslauluja ja "meidän biisejä", vai onks sen pointti vaan jakaa omia mielikappaleitaan toiselle? En tiedä.
Olin onneks vain kymmenen minuuttia myöhässä, niin ehin tyhjentää pelikoneet ja pistää pullat uuniin ennen avaamista Mut bussilla kesti kolminkertainen aika normaaliin verrattuna. Välillä se meni monta minuuttia niin hitaasti, että olisin kävellytkin nopeammin.
Mä teen joskus niin että otan kahta kokoa ja palautan toisen.Nyt on mekko tilattu. Pitää vaan toivoa, että se sitte on sopivan kokoinen, ettei tarvii kiukkuuntua siitä vaihtorumbasta...
Panen tämän ajatuksen korvan taakse Siihen päälle viel Apulannan Poistuisitko mun elämästä ja Klamydian biisi, mis laulettiin et "sä oot niin ruma, sä oot niin ruma, sä oot niin ruma". Ja Nomyn Cola light: "you motherfucker son of a bitch why can't you die, i hate your fucking lies you fucking asshole".Fuck me in the ass because i love Jesus.
Ja sitten vaikka jotain E-Typen eurodancea. Saat ihan minkä tahansa ihmissuhteen nopeasti päätökseen.
Kuulostaa pätevältä mixtapelta!Panen tämän ajatuksen korvan taakse Siihen päälle viel Apulannan Poistuisitko mun elämästä ja Klamydian biisi, mis laulettiin et "sä oot niin ruma, sä oot niin ruma, sä oot niin ruma". Ja Nomyn Cola light: "you motherfucker son of a bitch why can't you die, i hate your fucking lies you fucking asshole".