The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta, mitäs täällä ?
On näköjään lunta maassa, ainakin täällä.
Perkele ton Nordean kanssa, ei oo tullu rahat tilille, tarkistin että on maksettu. :(
Kohta töihin.
 
Aamulla valitin naapurille miten on rasittavaa raahautua bussipysäkille, varpaat kastuu ja kaikkee. Se totesi että niin siis sä meet bussilla konttorille. Mä lähen tästä paaluttamaan yhden talon perustuksia. Pihalle. Koko päiväksi.
eikö semmosen paalutuskoneen käyttäjä saa istua ilmastoidussa hytässä ja kuunnella kaikessa rauhassa aamulysyä radiopeltoreilla
 
Huomenii!

Ankea aamu. Olokin tuntuu ainakin satavuotiaalta. Jäykkä ja kolottaa ja äää... Mut se johtuu osin kai siitä, että sain viimein nukuttua! (toki pystyasennossa mutta kuitenkin) Kuulostaa kai typerältä, mutta se, että sattuu ja sille on syy on musta kivempi kuin se että sattuu eikä oo hajuakaan miksi.
 
Kelan maksu on kyseessä,olis tänään pitänyt tulla. En tiiä mitä tiliä kela käyttää. Tarkistin että kela on maksanut.
Pankit ruukaa roskvata aina päivän tai pari, sen varmaan tiesitkin. Viimeviikon lopulla olin kuulevinani että työmaalla kuuluivat puhuvan että maksut tulee viiveellä. Siis normaalia suuremmalla, liekkö taas joku häiriö jossakin.

Huomenii!

Ankea aamu. Olokin tuntuu ainakin satavuotiaalta. Jäykkä ja kolottaa ja äää... Mut se johtuu osin kai siitä, että sain viimein nukuttua! (toki pystyasennossa mutta kuitenkin) Kuulostaa kai typerältä, mutta se, että sattuu ja sille on syy on musta kivempi kuin se että sattuu eikä oo hajuakaan miksi.
ei kuulosta, se on justiinsakkin nuin
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Mulla alkaa olla taas yksi sairaus hanskassa, kun ole lukenut oletettua sarkoidoosia. :D Tätä menoa musta tulee oikein hyvä yleislääkäri eläkepäiviksi. Voin alkaa pitää pimeää vastaanottoa ja diagnoosit osuvat takuuvarmasti paremmin kohdilleen kuin arvauskeskuksessa.
 
Spencer Hastings
Joku tuskasteli täällä oman lattiakaivonsa putsaamista. Tervetuloa kaivamaan viemäreistä muiden häpykarvoja ja käytettyjä kortsuja :D seuraavaan saunaan otan varuilta naamasuojaimen mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Pessimisti
Joku tuskasteli täällä oman lattiakaivonsa putsaamista. Tervetuloa kaivamaan viemäreistä muiden häpykarvoja ja käytettyjä kortsuja :D seuraavaan saunaan otan varuilta naamasuojaimen mukaan.

Juuu-u. Plus sit lisänä se satunnaiset kakkikikkareet kun vanhemmilla asiakkailla on sattunut pikku vahinko...

Mä en kyllä hirmummin kaipaa aikaani laitoshuoltajana. Vaik toki joitain asioita onkin ikävä.
 
Spencer Hastings
Juuu-u. Plus sit lisänä se satunnaiset kakkikikkareet kun vanhemmilla asiakkailla on sattunut pikku vahinko...

Mä en kyllä hirmummin kaipaa aikaani laitoshuoltajana. Vaik toki joitain asioita onkin ikävä.
Täällä on eri kulttuurien toimesta väännetty kunnon torttuja kaivoon, kun ei jostain syystä olla hoksattu toisessa tilassa olevaa pönttöä. Mut mulla on tarkat listat kuka käyttää saunaa milloinkin, saa aina pelleilijät kiinni ja yleensä jää kertaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä