The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä hittoa? Mä sain tekstarin ettei ruutuplus tiliäni voitu laskuttaa. Niinko miten ei voitu? Ihan itse mä sen makselen aina.Vai eivätö ne voi enää lähettää mulle laskua? Elleivät voi, niin ei vika kyllä oo tässä päässä. Hemmeti vie!
 
Huomenii!

Ankea aamu. Olokin tuntuu ainakin satavuotiaalta. Jäykkä ja kolottaa ja äää... Mut se johtuu osin kai siitä, että sain viimein nukuttua! (toki pystyasennossa mutta kuitenkin) Kuulostaa kai typerältä, mutta se, että sattuu ja sille on syy on musta kivempi kuin se että sattuu eikä oo hajuakaan miksi.
Onhan tuo parempi kun saa syyn selville kuin se miettiminen mistä voisi johtua.
 
Spencer Hastings
Ssus saatana. Ällöä.
Noh, nää on näitä päiviä kun voi vain todeta, että itsepä olen ammattini valinnut :D

Tosin mies huomautti eilen, että aina kun tuun töistä niin yskin ja en saa yhtäkään lausetta loppuun ilman köhää. Tottahan se on ku aloin tunnustella. En tiedä oonko herkistyny näille aineille, ja jos oon niin sit pitää ennätysajassa kouluttautua esimieheksi ja ajaa ajokortti.
 
Noh, nää on näitä päiviä kun voi vain todeta, että itsepä olen ammattini valinnut :D

Tosin mies huomautti eilen, että aina kun tuun töistä niin yskin ja en saa yhtäkään lausetta loppuun ilman köhää. Tottahan se on ku aloin tunnustella. En tiedä oonko herkistyny näille aineille, ja jos oon niin sit pitää ennätysajassa kouluttautua esimieheksi ja ajaa ajokortti.
Mulle alkoi tulla oireita aina kylpylä-viikon jälkeen. Ja samoin klooripitoisten pesuaineiden käytön yhteydessä.

Tällä uudella alalla tosin herkistynen ennenpitkää sementille.

Mutta onneksi -todella- voi aina vaihtaa toimenkuvaa.
 
Pessimisti
Täällä on eri kulttuurien toimesta väännetty kunnon torttuja kaivoon, kun ei jostain syystä olla hoksattu toisessa tilassa olevaa pönttöä. Mut mulla on tarkat listat kuka käyttää saunaa milloinkin, saa aina pelleilijät kiinni ja yleensä jää kertaan.
Yööh. :sick:

Noh, nää on näitä päiviä kun voi vain todeta, että itsepä olen ammattini valinnut :D

Tosin mies huomautti eilen, että aina kun tuun töistä niin yskin ja en saa yhtäkään lausetta loppuun ilman köhää. Tottahan se on ku aloin tunnustella. En tiedä oonko herkistyny näille aineille, ja jos oon niin sit pitää ennätysajassa kouluttautua esimieheksi ja ajaa ajokortti.
Miten kouluttaudutaan palveluesimieheks laitoshuoltajille?
 
Joo yleensä aina ollu heti aamusta kelan rahat. Nyt oli tullut tilille rahat. Niinpä taas Nordean ongelmia. Meillä ei olis ollu pariin päivään mitään hätää mutta kissojen rokotus on huomenna.
 
Todella!

Mut mullapa alkaa olla kattava repertuaari; ensiapu ykkönen, hygieniapassi, tieturva, tulityö ja työturvallisuuskortit löytyvät.
nuothan ne nykyään pitää olla melkein kaikki jokaisella

mää epäilen että niiden perimmäinen tarkoitus on siirtää vastuu pois työnantajalta

kun tyypillä on sejase kortti taskussa niin hän on todistettavasti saanut tarpeellisen koulutuksen ja siten vahinko ei ole voinut johtua puutteellisesta koulutuksesta ja opastuksesta
 
Spencer Hastings
ans mää arvaan

siivoojan (onks se nykyään laitoshoitaja) tutkinto on kolmivuotinen josta 1,5 vuotta palkatonta harjottelua
Ha :D mulla alkaa maaliskuussa kiinteistöpalvelualan amattitutkintokoulutus, oon oppisopimuksella omassa työpaikassani, joka ei muuta mun asioita muuten kuin kerran viikossa on lyhyempi työpäivä. Ja työnantaja saa rahaa musta kaupungilta. En tiedä miten menis jos ei olis jo vakkari? Joku 70% palkka varmaan. 1,5v kestää ja sen jälkeen about vuosi siivoustyönjohtajan koulutusta, mut sen vois kai suorittaa näyttötutkintona.
 
nuothan ne nykyään pitää olla melkein kaikki jokaisella

mää epäilen että niiden perimmäinen tarkoitus on siirtää vastuu pois työnantajalta

kun tyypillä on sejase kortti taskussa niin hän on todistettavasti saanut tarpeellisen koulutuksen ja siten vahinko ei ole voinut johtua puutteellisesta koulutuksesta ja opastuksesta
Jep. Ja työmailla myös perehdytys hoidetaan pikaisesti kun ei tarvitse opettaa kortteihin sisältyviä juttuja.

Asia sit erikseen se, että noi kortit saa ihan vaan ostamallakin. Ainakaan kaikki noi etelänaapurin uroot eivät ikinä oo voineet niitä suorittaa rehdillä pelillä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä