Ssus saatana. Ällöä.Täällä on eri kulttuurien toimesta väännetty kunnon torttuja kaivoon, kun ei jostain syystä olla hoksattu toisessa tilassa olevaa pönttöä. Mut mulla on tarkat listat kuka käyttää saunaa milloinkin, saa aina pelleilijät kiinni ja yleensä jää kertaan.
maistuis mullekkin mutta ei sattunu tämän syksyn lihanjaossa juurikaan filettäReiluu puhua hirvistä? Maistuisi ulkofilee rutolla pippurilla. Puoliraakana. Ja pullo punkkua perään.
Onhan tuo parempi kun saa syyn selville kuin se miettiminen mistä voisi johtua.Huomenii!
Ankea aamu. Olokin tuntuu ainakin satavuotiaalta. Jäykkä ja kolottaa ja äää... Mut se johtuu osin kai siitä, että sain viimein nukuttua! (toki pystyasennossa mutta kuitenkin) Kuulostaa kai typerältä, mutta se, että sattuu ja sille on syy on musta kivempi kuin se että sattuu eikä oo hajuakaan miksi.
Nordea SuomiKelan maksu on kyseessä,olis tänään pitänyt tulla. En tiiä mitä tiliä kela käyttää. Tarkistin että kela on maksanut.
Noh, nää on näitä päiviä kun voi vain todeta, että itsepä olen ammattini valinnutSsus saatana. Ällöä.
Kelan rahat on yleensä ollut aina aamulla tilillä.Pankit ruukaa roskvata aina päivän tai pari, sen varmaan tiesitkin.
Mulle alkoi tulla oireita aina kylpylä-viikon jälkeen. Ja samoin klooripitoisten pesuaineiden käytön yhteydessä.Noh, nää on näitä päiviä kun voi vain todeta, että itsepä olen ammattini valinnut
Tosin mies huomautti eilen, että aina kun tuun töistä niin yskin ja en saa yhtäkään lausetta loppuun ilman köhää. Tottahan se on ku aloin tunnustella. En tiedä oonko herkistyny näille aineille, ja jos oon niin sit pitää ennätysajassa kouluttautua esimieheksi ja ajaa ajokortti.
Yööh.Täällä on eri kulttuurien toimesta väännetty kunnon torttuja kaivoon, kun ei jostain syystä olla hoksattu toisessa tilassa olevaa pönttöä. Mut mulla on tarkat listat kuka käyttää saunaa milloinkin, saa aina pelleilijät kiinni ja yleensä jää kertaan.
Miten kouluttaudutaan palveluesimieheks laitoshuoltajille?Noh, nää on näitä päiviä kun voi vain todeta, että itsepä olen ammattini valinnut
Tosin mies huomautti eilen, että aina kun tuun töistä niin yskin ja en saa yhtäkään lausetta loppuun ilman köhää. Tottahan se on ku aloin tunnustella. En tiedä oonko herkistyny näille aineille, ja jos oon niin sit pitää ennätysajassa kouluttautua esimieheksi ja ajaa ajokortti.
ans mää arvaanEikös siivoustoimenjohtajan koulutus oo kaksivuotinen?
Kai se siis oppisopimuksella sujuisi samassa ajassa ellei nopeammin.
Aikalailla noin Onneksi mä pääsin duuniin heti ekaan harjoittelupaikkaan ja suoritin opinnot loppuun oppisopimuksella.ans mää arvaan
siivoojan (onks se nykyään laitoshoitaja) tutkinto on kolmivuotinen josta 1,5 vuotta palkatonta harjottelua
Tälleen se taitaa monella alalla mennä Sit tarvitaan seittemän eri lisenssiä ja korttia, jotta saa käydä edes siellä ilmasessa "harjoittelussa".ans mää arvaan
siivoojan (onks se nykyään laitoshoitaja) tutkinto on kolmivuotinen josta 1,5 vuotta palkatonta harjottelua
empä oo ennen kuullutkaan että kissatki saa jo fyrkkaa kelastaJoo yleensä aina ollu heti aamusta kelan rahat. Nyt oli tullut tilille rahat. Niinpä taas Nordean ongelmia. Meillä ei olis ollu pariin päivään mitään hätää mutta kissojen rokotus on huomenna.
Todella!Tälleen se taitaa monella alalla mennä Sit tarvitaan seittemän eri lisenssiä ja korttia, jotta saa käydä edes siellä ilmasessa "harjoittelussa".
nuothan ne nykyään pitää olla melkein kaikki jokaisellaTodella!
Mut mullapa alkaa olla kattava repertuaari; ensiapu ykkönen, hygieniapassi, tieturva, tulityö ja työturvallisuuskortit löytyvät.
Ha mulla alkaa maaliskuussa kiinteistöpalvelualan amattitutkintokoulutus, oon oppisopimuksella omassa työpaikassani, joka ei muuta mun asioita muuten kuin kerran viikossa on lyhyempi työpäivä. Ja työnantaja saa rahaa musta kaupungilta. En tiedä miten menis jos ei olis jo vakkari? Joku 70% palkka varmaan. 1,5v kestää ja sen jälkeen about vuosi siivoustyönjohtajan koulutusta, mut sen vois kai suorittaa näyttötutkintona.ans mää arvaan
Jep. Ja työmailla myös perehdytys hoidetaan pikaisesti kun ei tarvitse opettaa kortteihin sisältyviä juttuja.nuothan ne nykyään pitää olla melkein kaikki jokaisella
mää epäilen että niiden perimmäinen tarkoitus on siirtää vastuu pois työnantajalta
kun tyypillä on sejase kortti taskussa niin hän on todistettavasti saanut tarpeellisen koulutuksen ja siten vahinko ei ole voinut johtua puutteellisesta koulutuksesta ja opastuksesta
taitaa ne lippuset ja lappuset maksaa vaikka ne hommais kuinka rehellisestiJep. Ja työmailla myös perehdytys hoidetaan pikaisesti kun ei tarvitse opettaa kortteihin sisältyviä juttuja.
Asia sit erikseen se, että noi kortit saa ihan vaan ostamallakin. Ainakaan kaikki noi etelänaapurin uroot eivät ikinä oo voineet niitä suorittaa rehdillä pelillä.
No juu, mutta koulutusta ei tarvitse käydä. Voi senkin päivän olla työssä.taitaa ne lippuset ja lappuset maksaa vaikka ne hommais kuinka rehellisesti
ehkä ne jantterit nukkuu yön tai pari oppikirja tyynyn allaNo juu, mutta koulutusta ei tarvitse käydä. Voi senkin päivän olla työssä.