Jussi Halla-ahon mielipide Pariisin yksittäistapauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Matematiikka ja tilastot ei tyypillisesti ole suvaitsevaiston vahva ala.

ai niinku se ruotsin raiskauksien määrä?

kannattaa lukea muuten tuo
http://kaksplus.fi/threads/tuore-tutkimus-mamujen-rikollisuudesta-kylmaeae.2463908/

ja miettiä kuka osaa laskea ja kuka ei.

ja tuolle kuka vastasi siihen et miljoona pakenee paria terroristia, ni kehoitus ottamaan asioista selvää, syyriassa jne taistelee tälläkin hetkellä aika monta osapuolta keskenään, taitaa isis olla pieni osa siitä mitä pakenevat

Matematiikka ja tilastot ei tyypillisesti ole suvaitsevaiston vahva ala.
suhteellisuus.jpg

• Tykkää
Reactions: AivanSama
tähän kulminoituukin osuvasti ero hallaahon ja esim mun ajatusmaailman ero

jussin mielestä pitää toimia jos 1/1 000 000 osallistuu terrori-iskuun, mä taas ajattelen niitä 999 999 muuta jotka ei siihen osallistunut.
Se vaati 8 terroristia tappaa 130 pariisissa. Se vaati 19 terroristia tappaa 3000 jenkeissä. se vaatii yhden ihmisen tuhoamaan koko maapallon ydinaseilla. Näissä asioissa enemmistöllä ei ole merkitystä vaan sillä radikaalilla vähemmistöllä, joka on valmis tekemään näitä tekoja.

Se vaati 8 terroristia tappaa 130 pariisissa. Se vaati 19 terroristia tappaa 3000 jenkeissä. se vaatii yhden ihmisen tuhoamaan koko maapallon ydinaseilla. Näissä asioissa enemmistöllä ei ole merkitystä vaan sillä radikaalilla vähemmistöllä, joka on valmis tekemään näitä tekoja.

mä kommentoinkin Jussin puheeseen, jossa tosiaan mainitsi vain tämän yhden joka siinä vaiheessa oli epäiltynä, ja jonka läheltä passi löytyi.

Nythän ainakin kaksi seitsemästä on todettu sormenjälkien perusteella varmuudella turvapaikanhakijoiksi ja lopuistakin vielä turvapaikkamatkailijoita löytynee, jahka saavat irtosormet tutkittua.

so? mä tiesin sen jo vastatessani, mut edelleenkin kommentoin jussin viestiä jossa se puhui yhdestä.
luetun ymmärtämisessä edelleen vikaa?

siltikään mä en syytä niitä 999 999 muuta turvapaikanhakijaa, se oli pointti mun viestissä, ei iskuun osallistuneiden määrä, mikä jussin mielestä oli se oleellinen osa eikä ne muut. yhtälailla mä voisin syyttää ranskassa tai belgiassa syntyneitä ja kasvaneita syyttömiä terrori-iskusta, mut en tee sitä (eikä kai jussikaan ) koska ne on syyttömiä.

so? ...yhtälailla mä voisin syyttää ranskassa tai belgiassa syntyneitä ja kasvaneita syyttömiä terrori-iskusta, mut en tee sitä (eikä kai jussikaan ) koska ne on syyttömiä.

Kuka on syytön?

Filmillä lontoolainen imaami valkopesee muslimeita Lontoon bussiterroristi-iskun (v. 2007) jälkeen.

Vain muslimi voi olla syytön

On ne saatanat ylimielisiä ja pahoja ihmisiä!

tähän kulminoituukin osuvasti ero hallaahon ja esim mun ajatusmaailman ero

jussin mielestä pitää toimia jos 1/1 000 000 osallistuu terrori-iskuun, mä taas ajattelen niitä 999 999 muuta jotka ei siihen osallistunut.

Eurooppaan jo muodostuneissa muslimilähiöissä väestön enemmistö kannattaa islamin ympärille rakentuvaa yhteiskuntaa ja he pakottavat ne vähät länsimaihin integroitumaan halukkaat pysymään lahkon kurissa sekä nuhteessa. Eli vaikka yksittäiseen iskuun osallistuu vain muutamia ihmisiä, on heidän tukenaan miljoonia jo pelkästään Euroopassa.

Eurooppaan jo muodostuneissa muslimilähiöissä väestön enemmistö kannattaa islamin ympärille rakentuvaa yhteiskuntaa ja he pakottavat ne vähät länsimaihin integroitumaan halukkaat pysymään lahkon kurissa sekä nuhteessa. Eli vaikka yksittäiseen iskuun osallistuu vain muutamia ihmisiä, on heidän tukenaan miljoonia jo pelkästään Euroopassa.

Juuri näin. Ei kaikki terroristisolun ja sen tukijoukkojen jäsenet osallistu jokaiseen iskuun. Olisi tässä tilanrtessa erityisen tärkeää että Supo saa kunnon resurssit ja valtuudet seuloa myös nämä nyt taustalla vaikuttavat terroristin alut pois ennen kuin kerkiävät tehdä pahojaan.

Tämä kannattaa pitää mielessä. Heti, kun muslimeilla on ylivalta, he pakottavat vähemmistövät noudattamaan heidän omia sääntöjään ja ne säännöt ovat kaukana nykyisistä länsimaisista sivistysvaltion laeista.

Tämä kannattaa pitää mielessä. Heti, kun muslimeilla on ylivalta, he pakottavat vähemmistövät noudattamaan heidän omia sääntöjään ja ne säännöt ovat kaukana nykyisistä länsimaisista sivistysvaltion laeista.
Tämä on ihan sanomattakin selvää.
Vähemmistönä he tyytyvät valloittamaan alueita, joihin hakevat kiivaasti itsehallintoa ja joissa he harjoittavat omaa lakiaan, ja jos "heidän" alueellaan harjoitetaan "haureutta" esim. kantisten toimesta, siitä saa kyllä kuulla ja pahimmassa tapausessa myös tuntea.

so? mä tiesin sen jo vastatessani, mut edelleenkin kommentoin jussin viestiä jossa se puhui yhdestä.
luetun ymmärtämisessä edelleen vikaa?

siltikään mä en syytä niitä 999 999 muuta turvapaikanhakijaa, se oli pointti mun viestissä, ei iskuun osallistuneiden määrä, mikä jussin mielestä oli se oleellinen osa eikä ne muut. yhtälailla mä voisin syyttää ranskassa tai belgiassa syntyneitä ja kasvaneita syyttömiä terrori-iskusta, mut en tee sitä (eikä kai jussikaan ) koska ne on syyttömiä.

Mä en taas ymmärrä, että miksi pitäisi ottaa minkäänlaista riskiä? En näe, että se olisi sen arvoista. Itse en ainakaan kaipaa Suomeen yhtään ylimääristä kuolemaa, jos sellainen riski kytee jossakin väestössä, niin miksi ihmeessä se riski on otettava?

Vaikka sinä oletkin valmis (ymmärtääkseni) ottamaan sen riskin, että "pakolaisten" joukossa tulee radikalisoituneita massamurhaajia suomeen, niin oletko valmis myös kantamaan vastuun siitä, jos jonkun meidän aviomies tai lapsi kuolee vastaavanlaisessa iskussa?
Miksi sinä koet oikeutetuksi ottaa maahamme sellaista väkeä, joiden joukossa on niitä, joiden aikeet eivät ole hyvät? Oletko sinä oikeutettu päättämään meidän kaikkien muiden puolesta, koska sinun mielipiteesi on jotenkin parempi?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä en taas ymmärrä, että miksi pitäisi ottaa minkäänlaista riskiä? En näe, että se olisi sen arvoista. Itse en ainakaan kaipaa Suomeen yhtään ylimääristä kuolemaa, jos sellainen riski kytee jossakin väestössä, niin miksi ihmeessä se riski on otettava?

Vaikka sinä oletkin valmis (ymmärtääkseni) ottamaan sen riskin, että "pakolaisten" joukossa tulee radikalisoituneita massamurhaajia suomeen, niin oletko valmis myös kantamaan vastuun siitä, jos jonkun meidän aviomies tai lapsi kuolee vastaavanlaisessa iskussa?
Miksi sinä koet oikeutetuksi ottaa maahamme sellaista väkeä, joiden joukossa on niitä, joiden aikeet eivät ole hyvät? Oletko sinä oikeutettu päättämään meidän kaikkien muiden puolesta, koska sinun mielipiteesi on jotenkin parempi?
Raha raksuttaa ja pitää olla perse pystyssä aika moneen suuntaan.
Siksi ero EU:sta onkin tarpeen.

Tämä on ihan sanomattakin selvää.
Vähemmistönä he tyytyvät valloittamaan alueita, joihin hakevat kiivaasti itsehallintoa ja joissa he harjoittavat omaa lakiaan, ja jos "heidän" alueellaan harjoitetaan "haureutta" esim. kantisten toimesta, siitä saa kyllä kuulla ja pahimmassa tapausessa myös tuntea.
Ei ole ollenkaan selvää näille #suomisayswelcome -maailmanparantajille.

Se on sääli, että päättäjät ovat valmiita myymään lapsiensa tulevaisuuden sopivasta summasta rahaa...
Todella!
Meillä on erittäin sairastunut Hallitus tällä hetkellä.
Ylikorrektiudesta pitäisi päästä. Kyllä osa EU:n maista pitää minusta puoliaan paremmin ja ovat itsekkäitä. Tästä huolimatta he eivät ole huonossa maineessa.

Heti jos Suomi pistää poikkiteloin niin uhkaillaan Venäjä kortilla. Hämmästyttävää.:D
No joo...myönnytyksenä: Sai Sveitsikin pikkasen noottia kun yritti ajaa omaa etuaan.