M
mielensäpahoittaja...
Vieras
Kyllä minä tästä suvakkien reaktiosta taas niin mieleni pahoitin. Naamakirja on nyt täynnä pärstänsä Ranskan lipulla maalanneita, jotka kuvittelevat että sillä on mitään merkitystä mihinkään. Mikä kannanotto se muka on mihinkään? Samaan aikaan ne samat tyypit ovat kuitenkin sitä mieltä ettei islamilaista maahanmuuttoa tule rajoittaa. Siis oikeasti, kenen mielestä kyse ei ole ihan jäätävän suuresta jeesustelusta? Kumma kun tämä porukka ei ole vielä keksinyt järjestää jotain Je Suis Paris –festivaalia, jonka varjolla voisi lähteä bilettämään keskustaan. Anssi Kela lavalle soittamaan kitaraa, Ali Jahangiri juontamaan ja Nasima Razmyar puhumaan siitä miten tämä teko oli oikeasti äärioikeiston aiheuttamaa. Voitaisiin kaikki laulaa cumbaijaata kuorossa ja tanssahdella afrikkalaisten rytmien tahdissa.
Kaikki tietävät, että nämä terroriteot saavat vielä jatkoa. Ja siis korostan nimenomaan sitä, että se tiedetään, ei vain arvailla. Silti iso osa porukasta on niin höpsöä, että mitään oikeita toimenpiteitä niiden estämiseksi ei olla halukkaita tekemään. Ne oikeat toimenpiteet ovat islamilaisen maahanmuuton rajoittaminen monin eri keinoin. Se että naamansa värjää facebookin filtterillä ei ole mitään muuta kuin oman egonsa pönkittämistä. Kyllä minua niin harmittaa tämä nykymaailman tekopyhyys.
Missä on nyt ne vasemmistolaiset poliitikot, kuten Li Andersson ja Dan Koivulaakso? Mikseivät he ole sanoutumassa irti tällaisesta väkivallasta ja pyytämässä eurooppalaisilta anteeksi?
Kaikki tietävät, että nämä terroriteot saavat vielä jatkoa. Ja siis korostan nimenomaan sitä, että se tiedetään, ei vain arvailla. Silti iso osa porukasta on niin höpsöä, että mitään oikeita toimenpiteitä niiden estämiseksi ei olla halukkaita tekemään. Ne oikeat toimenpiteet ovat islamilaisen maahanmuuton rajoittaminen monin eri keinoin. Se että naamansa värjää facebookin filtterillä ei ole mitään muuta kuin oman egonsa pönkittämistä. Kyllä minua niin harmittaa tämä nykymaailman tekopyhyys.
Missä on nyt ne vasemmistolaiset poliitikot, kuten Li Andersson ja Dan Koivulaakso? Mikseivät he ole sanoutumassa irti tällaisesta väkivallasta ja pyytämässä eurooppalaisilta anteeksi?