V
vierailija
Vieras
Mut ei siinä mun mielestä missään väitetty, että sielä tapahtuisi 60 000 raiskausta vuodessa?
Vaan siinä oli taulukko, jossa todettiin, että 66 henkilöä 100 000:sta raiskataan. Luku on muuten huomattavan suuri verrattuna muihin maihin, 20- kertainen. Eikö se kauhistuta sinua?
Lisäksi jutussa todettiin, että 90 % näistä raiskauksista on maahanmuuttajan toimesta tehtyjä, ei kantaväestön.
Mä en edelleenkään ymmärrä, että miksi pidät oleellisena jonkun tekemää laskuvirhettä sensijaan, että huomioisit nämä järkyttävät lukemat, jotka kertovat siitä, millaiseen vaaraan ruotsin eliitti on asettanut naisensa/tyttönsä. Nyt suomesta yritetään tehdä samanlaista raiskausvaltiota.
Ihan järjetöntä touhua. Mun mielestä on hyvä, että joku tuo näitä tilastoja julki kun suomen valtamedian mielestä heidän aatteensa on tärkeämpi kuin suomalaisten naisten hyvinvointi, joka on täysin toisarvoinen seikka.
http://mvlehti.net/2015/09/20/ruotsissa-raiskataan-164-naista-joka-paiva/
tuossa se väite
ja luitko mun viestiä? nimenomaan kirjoitin et se 6600 on järkyttävä määrä.
mut siis tuo tutkimus on jonkun human rights servicen tekemä, millä ei ole mitään tekemistä human rights watchin kanssa.