Hyvää yötä. Itekin haukottelen vaan.. yhyy.Mäpä taidan lähteä nukkuun. Ei sillä etteikö seura kelpaisi vaan kun väsyttää
Hyviä öitä
Hyvää yötä. Itekin haukottelen vaan.. yhyy.Mäpä taidan lähteä nukkuun. Ei sillä etteikö seura kelpaisi vaan kun väsyttää
Hyviä öitä
9 tunnin päiväunien jälkeen ei paljoa haukottele.Hyvää yötä. Itekin haukottelen vaan.. yhyy.
joka päivä saa nukkua noin.kivaa ku huomenna saa nukkuu niiiiin pitkään kun haluaa
Olen haukotellu jo monta tuntia, mutta yritän sitkeesti pilettää täällä autiossa puljussa..tai no enpä paljon ole näkynyt mitään laittavan. Olenkohan nukkunut.Ei niiku väsytä viel yhtään.
On se mukavaa ku onki kivaa ku huomenna saa nukkuu niiiiin pitkään kun haluaa.
Nauraminen tekee hyvää vatsalihaksille!Olen haukotellu jo monta tuntia, mutta yritän sitkeesti pilettää täällä autiossa puljussa..tai no enpä paljon ole näkynyt mitään laittavan. Olenkohan nukkunut.
Odotan että sais sen eilisen hihityskohtauksen päälle. Se alko siitä yhdestä giffistä minkä laitoit, julia roberts-dinosauruskuvasta.. ei tullu loppua sen jälkee
Toimii mutta ei toimi.toimii. en vaan tajua tuon hauskuutta.
Tää kuva oli niiku liittyen siihen edelliseen viestiin, eli twerkkaus uhkaukseen.testing testing.. ei kyllä varmaan toimi kun itse laittaa.. eikä nyt ole kiihkeä eilinenkään.. yhyy.-.
en muista, mutta räjäytti pankin.Tää oli kuva oli niiku liittyen siihen edelliseen viestiin, eli twerkkaus uhkaukseen.
Ton piti niiku sanoa "gotcha", mut en tiiä tajusitteko.
Tuu peesailee mua tonne mamuketjuun.joo ei tapahdu mitään.
no ei käy. just käskettiin häipyä sieltä.Tuu peesailee mua tonne mamuketjuun.
vai käskinkö itteni pois sieltä.no ei käy. just käskettiin häipyä sieltä.