Kuulostaa pelotavalta.. vähän kun luovutukselta.., toisaalta... pitkä yö edessä, toivottavasti vaan sitä ajatellen pidät kuntoa yllä.-..Taidan tehdä pari leipää
Kuulostaa pelotavalta.. vähän kun luovutukselta.., toisaalta... pitkä yö edessä, toivottavasti vaan sitä ajatellen pidät kuntoa yllä.-..Taidan tehdä pari leipää
Täytyyhän sitä välillä yöpalaa tehdäKuulostaa pelotavalta.. vähän kun luovutukselta.., toisaalta... pitkä yö edessä, toivottavasti vaan sitä ajatellen pidät kuntoa yllä.-..
Eiku mä katselen täällä vähäpukeisia kuvia siitä hiivatin sätkypyllystä ja mietin, kelle niitä lähettelisin.Taisi sätkypylly twerkata sinne baariin.
Nopeasti olit kotona8,5 tunnin myöhäisiltavuoro takana. On se mukavaa, kun kioskin takaovelta on kolme metriä bussiin ja bussilla kotona kymmenessä minuutissa. Kämppis oli keittäny teevettä ennen ku meni nukkumaan, niin teetäki oli valmiiks kotona.
Tottakai tottakai, pelästyin vaan.Täytyyhän sitä välillä yöpalaa tehdä
Juu, onneksi. Aamulla taas töitäNopeasti olit kotona
Eiku mä katselen täällä vähäpukeisia kuvia siitä hiivatin sätkypyllystä ja mietin, kelle niitä lähettelisin.
Huvit ne on hirvelläki.
tarviiko puhelimen numero laitta että voit tarkastaa minne menin.Mihin päätön nyt hävis. Aina joku karkaa..
Mitä pyllykuvia? Tänne heti! Viestiboxi on aukiEiku mä katselen täällä vähäpukeisia kuvia siitä hiivatin sätkypyllystä ja mietin, kelle niitä lähettelisin.
Huvit ne on hirvelläki.
Ootkohan sä jotaki kaukaista sukua paimenkoiralle.Mihin päätön nyt hävis. Aina joku karkaa..
Sehän on töissä, ei kai koko ajan ehdi palstaillaMihin päätön nyt hävis. Aina joku karkaa..
Meibi, beibi.Mitä pyllykuvia? Tänne heti! Viestiboxi on auki
No aika huono tekosyy.Sehän on töissä, ei kai koko ajan ehdi palstailla
Noup.Onkos Majuria muuten vieläkään näkyny?
Mutta sitä voi käyttää syyksiNo aika huono tekosyy.
Sehän on töissä, ei kai koko ajan ehdi palstailla
Ootkohan sä jotaki kaukaista sukua paimenkoiralle.
Heti herää huoli kun lauma hajoaa.
en ole laumaotus enkä tule koskaan olemaan.Heti herää huoli kun lauma hajoaa.