olen palannut paikalle.Muista tulla sitten kanssa.
olen palannut paikalle.Muista tulla sitten kanssa.
Tulit niin hiljaa, että hyvä kun huomasin.olen palannut paikalle.
Joo..noh, alas tulla völjyyn, lähdetään ketkuttelemaan ...ja fami kans, mieles tekee kummiski ...
ihmeen hyväTää on musta kans aivan ihana! (ei nyt ihan tuore)
Mitäs te tyksitte?
No siis, koirat ravisuttelee naamaansa niin se näyttää ilmeisesti samalt ku se, että kun naikkonen heiluttelee peräsintä...kertokaapas vanhalle käävälle mikä juttu toi red nose hommeli on
Ai jaha. Mites ne kaikki Genesikset ja UBnelikymppäset mitkä oon laittanu!? TÄ!ihmeen hyvä
sun linkkaamaks piisiks
Keikuta miunki puolesta!..siis kääääk ja herranjumalaherranjumala!!!
Mie olin niin aatellu vihkiytyä tähän joulupaskarteluun ja villasukissa ja villatakissa viihtymiseen, että..eipä tullut pieneen mieleenkään mutta Jonkun Muun mieleen tuli, että.
Soon sitten morjensta, mie lähden kylille ketkutteleen, kun käskyä kävi ....seura on kyllä toisteks parasta teijen jälkeen
Eli. Pitäkää hubaa, mie lähden tanzaileen *huiskuttaavilkuttaa ja lähettää lentopusuja*
no harvakseltaan linkkailet tommosia vanhoja hyviä piisejäAi jaha. Mites ne kaikki Genesikset ja UBnelikymppäset mitkä oon laittanu!? TÄ!
Mukavaa iltaa..siis kääääk ja herranjumalaherranjumala!!!
Mie olin niin aatellu vihkiytyä tähän joulupaskarteluun ja villasukissa ja villatakissa viihtymiseen, että..eipä tullut pieneen mieleenkään mutta Jonkun Muun mieleen tuli, että.
Soon sitten morjensta, mie lähden kylille ketkutteleen, kun käskyä kävi ....seura on kyllä toisteks parasta teijen jälkeen
Eli. Pitäkää hubaa, mie lähden tanzaileen *huiskuttaavilkuttaa ja lähettää lentopusuja*
Sun vuoro panna!no harvakseltaan linkkailet tommosia vanhoja hyviä piisejä
aikas paljon näyttäs olen tiskonrenkutusta
ja ite hävis vissiin baariin.Muista olla sitten kanssa.
Naiset.ja ite hävis vissiin baariin.
Mun mielestä toi mun on aika koskettava coveri.