ja sen kunniaksi vaihdoit avattareksi aurinkolasihuomiohuoran?Myös kauneutta ja mukavuutta. Itselläni on tapana juoda itseni kauniiksi ja muut mukaviksi.
ja sen kunniaksi vaihdoit avattareksi aurinkolasihuomiohuoran?Myös kauneutta ja mukavuutta. Itselläni on tapana juoda itseni kauniiksi ja muut mukaviksi.
Särkylääkettä, tosin voi auttaa vaan hetkeksi.Päivää. Hammasta särkee
Ei varmaan turhaan saikkua määrännyt.Huomenta!
Kiropraktikkosetä ja mun mies ryhtyivät salajuoneen ja määräsivät mut täksi päiväksi saikulle.
ristus mikä tuomio!Huomenta!
Kiropraktikkosetä ja mun mies ryhtyivät salajuoneen ja määräsivät mut täksi päiväksi saikulle ja koko päiväksi palstaileen.
No ei niin mutta olisin mä voinut edes patsastella työmaalla tärkeän näköisenä. Niin muutkin johtajat tekevät!Ei varmaan turhaan saikkua määrännyt.
ei se oo patsastelua vaan työmaan valvontaaNo ei niin mutta olisin mä voinut edes patsastella työmaalla tärkeän näköisenä. Niin muutkin johtajat tekevät!
Toisaalta, on teidän seurassannekin kiva.
Nyt vaan rentoutumisen kannalta hyvässä seurassaNo ei niin mutta olisin mä voinut edes patsastella työmaalla tärkeän näköisenä. Niin muutkin johtajat tekevät!
Toisaalta, on teidän seurassannekin kiva.
Joo. Nainen ei tartte meikkiä. Se on mies joka tarttee lisää viinaa jos nainen ei näytä kauniilta.Myös kauneutta ja mukavuutta. Itselläni on tapana juoda itseni kauniiksi ja muut mukaviksi.
Aaa. Siinähän se tietty sit olikin. Mä en ole vakuuttava koska en oo saanut röökin röökiä poltettua tän köhän takia kolmeen päivään.ei se oo patsastelua vaan työmaan valvontaa
erityisen pontevaa se on jos kessuttelee samalla
Joo. Nainen ei tartte meikkiä. Se on mies joka tarttee lisää viinaa jos nainen ei näytä kauniilta.
Wanha witsi ja nyt saan turpiin.
Miksi naiset käyttävät meikkiä ja hajuvettä?
Koska ovat rumia ja haisevat pahalle.[/QUOTE]
Eikun siksi kun jos muut haisevat pahalle niin oman pilven läpi ei huomaa sitä ja ukkoaan voi kieltää lääppimästä kun meikki sotkeutuu.
et mutta tuo taitaa mennä selitettävien listalle.Mut jos olen taputellut jotakuta pepulle
ihan turha mennä sinne montun laidalle seisoskelemaan jos ei pysty vetää spadduuAaa. Siinähän se tietty sit olikin. Mä en ole vakuuttava koska en oo saanut röökin röökiä poltettua tän köhän takia kolmeen päivään.
Muistan ko olin Lohjan sairaalassa keuhkokuumeen vuoksi. Röökihuoneeseen oli helvetin pitkä matka ja se piti taittaa tippapullon kanssa. Jokseenkin vitutti kun sairaalta vaadittiin huippu- urheilijan suoritus monta kertaa päivässä.Aaa. Siinähän se tietty sit olikin. Mä en ole vakuuttava koska en oo saanut röökin röökiä poltettua tän köhän takia kolmeen päivään.
Joo kävin eilen hammaslääkärillä ja nyt on ab-kuuria ja särkylääkettä. Tosin aiemminki ois voinu mennä, taitavat joutua poistaan sen hampaanSärkylääkettä, tosin voi auttaa vaan hetkeksi.
Oota hetki. Mä kerään viimeöisiä mokiani yhteen niin sit saan mietittyä niille kerta- tai kestoselityksen.et mutta tuo taitaa mennä selitettävien listalle.
Mulla on lemmikkinä kaks noppakiveä. Ne ei tosin oo samasta pesueesta, mutta asuneet yhdessä jo vuosiaLemmikkikivi eli kesykivi tai kotikivi on kivieläimiin kuuluva kesy elämänmuoto, jota pidetään lemmikkinä.
Lemmikkikivet ovat melko suosittuja kotieläimiä.
Lemmikkikivi eli kesykivi tai kotikivi on kivieläimiin kuuluva kesy elämänmuoto, jota pidetään lemmikkinä.
Lemmikkikivet ovat melko suosittuja kotieläimiä.
Jotenkin toi korostuu sillä, että kun on nuori ja kaunis, vetää hirmupakkelit naamaan ja tässä iässä ei enää viitti vaikka syytä oisJoo. Nainen ei tartte meikkiä. Se on mies joka tarttee lisää viinaa jos nainen ei näytä kauniilta.
Wanha witsi ja nyt saan turpiin.
Miksi naiset käyttävät meikkiä ja hajuvettä?
Koska ovat rumia ja haisevat pahalle.
Aaaaaw.gfv4å