Tääl toine*Neiti Lauta nostaa käden*
Mä en pysty enää ollenkaan käyttää, kun ne ahdistaa niin paljon. Nii käytän paksukankaisia paitoja tai en vain välitä. Ei kukaan mee heristämään sormea, jos miehellä hiukan kuultaa läpi, niin ei munkaan tarvi panostaa niin täydellisesti.Töissä ja julkisilla paikoilla, jollei pysty pukeutuu huppariin
Kyllä mäki ne otan pois yleensä heti ku tuun kotiin. Mulla on kahdet sellaset, jotka ei niin paljon ahdista, mut en käytä ellei oo pakko. Töissä kun on vähän miesvaltasessa paikassa ja meillä on perun t-paidat työpaitoina, niin on vähän "pakko" käyttää, muuten oo nii väliäMä en pysty enää ollenkaan käyttää, kun ne ahdistaa niin paljon. Nii käytän paksukankaisia paitoja tai en vain välitä. Ei kukaan mee heristämään sormea, jos miehellä hiukan kuultaa läpi, niin ei munkaan tarvi panostaa niin täydellisesti.
Nykyään mun rintaliiveillä on se virka, että ne nököttää siistissä jonossa laatikossa ja mä ihastelen niitä kerran vuodessa.
vai vielä lautoja.
naisen itsekritiikin tuntien ootte ihan lautatarhalla = ulkona kun lumiukot koko porukka.
Ei näistä painavista isoista riipputisseistä ole mitään iloa. Miehet tuijottaa ja on kipuja niska/hartianseudulla. Rintsikat ovat kalliita.*Neiti Lauta nostaa käden*
Juu, tässä muutakaan ole nyt.Asiasta kukkaruukkuun, missä se uudistus viipyy.
Olis kiva taas valittaa jossain kuinka pieleen se on mennyt
Sori en suostu. Mä oon hyvinkin tyytyväinen näihin, toisaalta mua haittais, vaikkei olis tissejä tämänkään vertaaEi näistä painavista isoista riipputisseistä ole mitään iloa. Miehet tuijottaa ja on kipuja niska/hartianseudulla. Rintsikat ovat kalliita.
Vaihdetaanko tisuja?
Ei kun mä tykkään näistä Ja ne rintsikat tosiaan sattuuEi näistä painavista isoista riipputisseistä ole mitään iloa. Miehet tuijottaa ja on kipuja niska/hartianseudulla. Rintsikat ovat kalliita.
Vaihdetaanko tisuja?
B-kupin verran jos pakko onOttakaa edes vähän täytettä.
Eli meikäläisen sex appeal on reilusti liian lyhyt. No semmosta oon kyllä ollu huomaavinanikinsitä ommuuten oikein tutkittukin että mikä on seksikkäin hiusten mitta eukondeeruksilla
oikea vastaus on rintsikoiden hakasiin
että mikäkö.sex appeal
No niimpäettä mikäkö.
Hammaslanka?No nyt on hampaanvälit täynnänsä vatun siemeniä. Millähän niitä kaivelis ku ei oo nyt tikkua. Klemmareita ja hakaneuloja näyttäs olevan mutta ei viittis rautaa suuhun tunkea.
Purskuttelukaa ei jeesannu.
suomennosta mä kysyin.No niimpä
Liian lyhyt tukka ollakseen seksikäs.suomennosta mä kysyin.
Eip oo.Hammaslanka?
ompelukoneen langalla.Eip oo.
Kestäisköhän hius.