The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Töissä ja julkisilla paikoilla, jollei pysty pukeutuu huppariin :D
Mä en pysty enää ollenkaan käyttää, kun ne ahdistaa niin paljon. Nii käytän paksukankaisia paitoja tai en vain välitä. Ei kukaan mee heristämään sormea, jos miehellä hiukan kuultaa läpi, niin ei munkaan tarvi panostaa niin täydellisesti.

Nykyään mun rintaliiveillä on se virka, että ne nököttää siistissä jonossa laatikossa ja mä ihastelen niitä kerran vuodessa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä en pysty enää ollenkaan käyttää, kun ne ahdistaa niin paljon. Nii käytän paksukankaisia paitoja tai en vain välitä. Ei kukaan mee heristämään sormea, jos miehellä hiukan kuultaa läpi, niin ei munkaan tarvi panostaa niin täydellisesti.

Nykyään mun rintaliiveillä on se virka, että ne nököttää siistissä jonossa laatikossa ja mä ihastelen niitä kerran vuodessa.
Kyllä mäki ne otan pois yleensä heti ku tuun kotiin. Mulla on kahdet sellaset, jotka ei niin paljon ahdista, mut en käytä ellei oo pakko. Töissä kun on vähän miesvaltasessa paikassa ja meillä on perun t-paidat työpaitoina, niin on vähän "pakko" käyttää, muuten oo nii väliä :)
 
No nyt on hampaanvälit täynnänsä vatun siemeniä. Millähän niitä kaivelis ku ei oo nyt tikkua. Klemmareita ja hakaneuloja näyttäs olevan mutta ei viittis rautaa suuhun tunkea.

Purskuttelukaa ei jeesannu.:cautious:
 
Spencer Hastings


Miettikää mitä vaaroja vaanii yleisessä saunassa. Oon ollu uudessa kohteessa vähän yli kuukauden mutta tänään oli aikaa räpeltää eli pestä saunakauhat. Päällä puoliksi raaputettu osa ja sivussa ihmislikaa. Varmaan perseeseen ovat työnnelleet.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä