Vettä sataaaurinko paistaa.
Monilla näkee kyllä tuon pituisia hiuksia.sitä ommuuten oikein tutkittukin että mikä on seksikkäin hiusten mitta eukondeeruksilla
oikea vastaus on rintsikoiden hakasiin
Mulla on yleensä se pituus. Nyt on siitä hieman lyhyempi. Piti leikata huonot latvat pois.sitä ommuuten oikein tutkittukin että mikä on seksikkäin hiusten mitta eukondeeruksilla
Eukondeerus???sitä ommuuten oikein tutkittukin että mikä on seksikkäin hiusten mitta eukondeeruksilla
No juu on se kai. Vai eikö ne hakaset oo paljon alempana? Mitä minä lauta näistä tiedän.eestä nänneihin tai takaa hakasiin, eikö tuo lie sama asia
mää voin tulla mittailemaanNo juu on se kai. Vai eikö ne hakaset oo paljon alempana? Mitä minä lauta näistä tiedän.
Niin tai riippuuhan se toki naisen iästäkin ja rintojen mallista. Onhan joillain vyötärölle ja nänneihin sama pituusmää voin tulla mittailemaan
Hyvä kun menet jos vointi vielä huonoNy alkaa tuntuu siltä, että poistunen tapaamaan tohtoreita, moro
Jos jotkut ei pidä liivejä niin sitten ei välttämättä voi tietääeestä nänneihin tai takaa hakasiin, eikö tuo lie sama asia
Ai tuollaisiakin jossain pidetään.Nepalissa on tänään koiranpalvomispäivä
Ne pistää koirille oranssit kukkaseppeleet ja väritäplän otsaan.
*Neiti Lauta nostaa käden*Jos jotkut ei pidä liivejä niin sitten ei välttämättä voi tietää
On meitä täällä muitakin*Neiti Lauta nostaa käden*
Töissä ja julkisilla paikoilla, jollei pysty pukeutuu huppariinJos jotkut ei pidä liivejä niin sitten ei välttämättä voi tietää