No tuu sit mun kans sairastaa saman peiton alle
No tuu sit mun kans sairastaa saman peiton alle
Onkohan mulla dementia!?
Mä en mukamas ole lähettänyt syyskuun tiliotteita kirjanpitäjälle.
Tuli tehtyä vissiin impulssiostos ton kirjanpitäjän hankkimisessa. Se on sellanen jo vähän vanhempi mummeli.
Tänne sais tulla joku siivousintoilija. Unilaatikko ja peitto on mun, et niihin ei tarttis edes koskea mut nukkumaluukussa on unilaatikon lisäksi 24 muuta neliötä jotka jokumuu sais mun puolestani raivata.No tuu sit mun kans sairastaa saman peiton alle
Kirahvihan olis tuollainenTänne sais tulla joku siivousintoilija. Unilaatikko ja peitto on mun, et niihin ei tarttis edes koskea mut nukkumaluukussa on unilaatikon lisäksi 24 muuta neliötä jotka jokumuu sais mun puolestani raivata.
Mä venyttelen kyl tota niskaa useemmankin kerran päivässä, just siks ettei pääsis menee nii jumiin, mut tosiaan siihen hierojaan on vielä aika pitkä aika.Auttaiskohan tuohon joku pään pyörittely tai olkapäiden nostelu/pyörittely? Varmaan siitä hieronnastakin jotain apua on mutta onhan siihenkin vielä aikaa.
Ei kuitenkaan ole mitään migreenipohjaista?
Paheksukaa mut maan rakoon.
Tein heräteostoksen. 15 paria sukkia kympillä.
Lähikaupan viereen on avattu kirppis, niin kävin kurkkaamassa tarjonnan. Huono kirppis, kun ei ollu kotiinkannettavia punatukkaisia tyttöjä mut oli siellä tuo sukkatarjous. Yleensä en viitti edes vilkaista ammattitrokarien pöytiin, mutta just ny olin tosiaankin sukkia vailla.
Tuntuvat olevan jalassa ihan jees ja ovat väriltään asiallisen mustat. Nähtäväksi jää miten kestävät pesua, mut taloyhtiön pesukoneella on joka tapauksessa tapana syödä sukkia joten mua ei häiritte jos tuo joutuu tyytymään halvempaan ruokavalioon.
ei miltään kun ei toimi.Saapa nähdä millaselta palsta sitten huomenna näyttää
En kanssa tiedä pahemmin muita oireita migreenissä kuin tuo päänsärky. Silmissähän voi kai olla silloin jotain erilaista ja toisille voi tulla paha olokin.Mä venyttelen kyl tota niskaa useemmankin kerran päivässä, just siks ettei pääsis menee nii jumiin, mut tosiaan siihen hierojaan on vielä aika pitkä aika.
Mul ei oo koskaan ollu migreeniä niin vaikee sanoo, mutta siis voihan se periaatteessa olla jotain sellastakin.
Tätä kanssa veikkaan vaikka ei pitäisi toimintaan vaikuttaaei miltään kun ei toimi.
Joo joillekin tulee näköhäiriöitä sen mäkin tiedän.. Tosin tää särky on nyt samanlaista ku viimeksikin, mut jokseenkin outoa, ettei toi lääkekään nyt oikeen tunnu tehoavan.. :/ Pitänee jos jatkuu pidempään, niin käydä lääkärissä jälleen valittaa tätä päätä, saikkua en kyllä suostu vastaanottamaan enää tälle vuodelle, ellen joudu sairaalahoitoon.En kanssa tiedä pahemmin muita oireita migreenissä kuin tuo päänsärky. Silmissähän voi kai olla silloin jotain erilaista ja toisille voi tulla paha olokin.
Joo mut liikaa käytännön ongelmia.Kirahvihan olis tuollainen
veikkaan että ainaski viikon päivät ihan sekaisin ja jumissaSaapa nähdä millaselta palsta sitten huomenna näyttää
Kannattaa mennä jos on jatkuvaa ja lääkkeetkään ei siihen auta.Joo joillekin tulee näköhäiriöitä sen mäkin tiedän.. Tosin tää särky on nyt samanlaista ku viimeksikin, mut jokseenkin outoa, ettei toi lääkekään nyt oikeen tunnu tehoavan.. :/ Pitänee jos jatkuu pidempään, niin käydä lääkärissä jälleen valittaa tätä päätä, saikkua en kyllä suostu vastaanottamaan enää tälle vuodelle, ellen joudu sairaalahoitoon.
Juu, tuo ei yllättäisi mitenkään.veikkaan että ainaski viikon päivät ihan sekaisin ja jumissa
Joo jos tää nyt jatkuu nii sit pitää mennä..Kannattaa mennä jos on jatkuvaa ja lääkkeetkään ei siihen auta.
Ei saa, sun pitää päivystää palstalla tää viikkoJaaha, kait sitä saa lähtee töihin päin..
Migreenin tunnistaa. Jos sinulla ei sitä ole, niin ole iloinen.Joo joillekin tulee näköhäiriöitä sen mäkin tiedän.. Tosin tää särky on nyt samanlaista ku viimeksikin, mut jokseenkin outoa, ettei toi lääkekään nyt oikeen tunnu tehoavan.. :/ Pitänee jos jatkuu pidempään, niin käydä lääkärissä jälleen valittaa tätä päätä, saikkua en kyllä suostu vastaanottamaan enää tälle vuodelle, ellen joudu sairaalahoitoon.