The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Paheksukaa mut maan rakoon.
Tein heräteostoksen. 15 paria sukkia kympillä.

Lähikaupan viereen on avattu kirppis, niin kävin kurkkaamassa tarjonnan. Huono kirppis, kun ei ollu kotiinkannettavia punatukkaisia tyttöjä mut oli siellä tuo sukkatarjous. Yleensä en viitti edes vilkaista ammattitrokarien pöytiin, mutta just ny olin tosiaankin sukkia vailla.

Tuntuvat olevan jalassa ihan jees ja ovat väriltään asiallisen mustat. Nähtäväksi jää miten kestävät pesua, mut taloyhtiön pesukoneella on joka tapauksessa tapana syödä sukkia joten mua ei häiritte jos tuo joutuu tyytymään halvempaan ruokavalioon.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Auttaiskohan tuohon joku pään pyörittely tai olkapäiden nostelu/pyörittely? Varmaan siitä hieronnastakin jotain apua on mutta onhan siihenkin vielä aikaa.
Ei kuitenkaan ole mitään migreenipohjaista?
Mä venyttelen kyl tota niskaa useemmankin kerran päivässä, just siks ettei pääsis menee nii jumiin, mut tosiaan siihen hierojaan on vielä aika pitkä aika.

Mul ei oo koskaan ollu migreeniä niin vaikee sanoo, mutta siis voihan se periaatteessa olla jotain sellastakin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Paheksukaa mut maan rakoon.
Tein heräteostoksen. 15 paria sukkia kympillä.

Lähikaupan viereen on avattu kirppis, niin kävin kurkkaamassa tarjonnan. Huono kirppis, kun ei ollu kotiinkannettavia punatukkaisia tyttöjä mut oli siellä tuo sukkatarjous. Yleensä en viitti edes vilkaista ammattitrokarien pöytiin, mutta just ny olin tosiaankin sukkia vailla.

Tuntuvat olevan jalassa ihan jees ja ovat väriltään asiallisen mustat. Nähtäväksi jää miten kestävät pesua, mut taloyhtiön pesukoneella on joka tapauksessa tapana syödä sukkia joten mua ei häiritte jos tuo joutuu tyytymään halvempaan ruokavalioon.

Eihän nuo kalliita ainakaan olleet :)
Kuluvatkin mokomat aika pian kantapäistä.
Naisethan käy aika usein kirpputoreilla joten jos siellä silloin tällöin poikkeat, saatat vaikka törmätä Peppiinkin (y)
 
Mä venyttelen kyl tota niskaa useemmankin kerran päivässä, just siks ettei pääsis menee nii jumiin, mut tosiaan siihen hierojaan on vielä aika pitkä aika.

Mul ei oo koskaan ollu migreeniä niin vaikee sanoo, mutta siis voihan se periaatteessa olla jotain sellastakin.
En kanssa tiedä pahemmin muita oireita migreenissä kuin tuo päänsärky. Silmissähän voi kai olla silloin jotain erilaista ja toisille voi tulla paha olokin.
 
En kanssa tiedä pahemmin muita oireita migreenissä kuin tuo päänsärky. Silmissähän voi kai olla silloin jotain erilaista ja toisille voi tulla paha olokin.
Joo joillekin tulee näköhäiriöitä sen mäkin tiedän.. Tosin tää särky on nyt samanlaista ku viimeksikin, mut jokseenkin outoa, ettei toi lääkekään nyt oikeen tunnu tehoavan.. :/ Pitänee jos jatkuu pidempään, niin käydä lääkärissä jälleen valittaa tätä päätä, saikkua en kyllä suostu vastaanottamaan enää tälle vuodelle, ellen joudu sairaalahoitoon.
 
Kirahvihan olis tuollainen :D
Joo mut liikaa käytännön ongelmia.
Välimatka on yks. PP:n hoito olis toinen. Ja sit mun pitäis varautua kasviksiin jääkaapissa eikä tonne oluiden ja makkaran sekaan just ny mitään vihreetä mahdu. Ja sit hän kummiski viettelis vanhemman viattoman poikani ja alkais mulle miniäksi. Ja sit mä joutuisin olemaan lastenvahtina kun nuoripari hilluu festareilla. Ja joutuisin lattianlaittajaksi, katonkorjaajaksi, putkimieheksi ja herraties mitä. Niinku olisin naimisissa vaikka en olis.

Liian iso riski. Olkoon nukkumaluukkuni sotkuinen.
 
Joo joillekin tulee näköhäiriöitä sen mäkin tiedän.. Tosin tää särky on nyt samanlaista ku viimeksikin, mut jokseenkin outoa, ettei toi lääkekään nyt oikeen tunnu tehoavan.. :/ Pitänee jos jatkuu pidempään, niin käydä lääkärissä jälleen valittaa tätä päätä, saikkua en kyllä suostu vastaanottamaan enää tälle vuodelle, ellen joudu sairaalahoitoon.
Kannattaa mennä jos on jatkuvaa ja lääkkeetkään ei siihen auta.
 
Joo joillekin tulee näköhäiriöitä sen mäkin tiedän.. Tosin tää särky on nyt samanlaista ku viimeksikin, mut jokseenkin outoa, ettei toi lääkekään nyt oikeen tunnu tehoavan.. :/ Pitänee jos jatkuu pidempään, niin käydä lääkärissä jälleen valittaa tätä päätä, saikkua en kyllä suostu vastaanottamaan enää tälle vuodelle, ellen joudu sairaalahoitoon.
Migreenin tunnistaa. Jos sinulla ei sitä ole, niin ole iloinen.
Sitä ei voi sekoittaa ”tavalliseen” päänsärkyyn, tensionneckkiin tai edes kankkuseen.
Migreeni on sitä milloin toinen puoli päätä räjähtää hetkenä minä hyvänsä. Jokainen sydämenlyönti tuntuu ja tuntuu olevan liikaa. Värit, hajut, maut on historiaa.

Ilmenee jokaisella omalla tavallaan. Ittelläni pahimmissa kohtauksissa helvetillisen tuskan lisäksi lähtee näkö. Näen jos lamppu on päällä ja semmoinen sammuu ihan saatanan äkkiä. Särkylääkkeet ei toimi. Vittumaisimmalta tuntuu tieto siitä, että tohon ei edes kuole.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä