The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta tai no päivää.

Illalla ku menin nukkuu niin jäätävä päänsärky, oli kyllä tosi levoton yö, enkä oikee saanu nukuttua. Kävin poikasen lähettää kouluun 8 ja sama päänsärky jatku edelleen. Sit nappasin lääkkeen ja menin hetkeks viä nukkuu, nyt mun pää särkee edelleen. Tää on perseestä ja jäätävää.

Mut kohta lihan paistoon ja sit iltavuoro kutsuu..
 
Huomenta tai no päivää.

Illalla ku menin nukkuu niin jäätävä päänsärky, oli kyllä tosi levoton yö, enkä oikee saanu nukuttua. Kävin poikasen lähettää kouluun 8 ja sama päänsärky jatku edelleen. Sit nappasin lääkkeen ja menin hetkeks viä nukkuu, nyt mun pää särkee edelleen. Tää on perseestä ja jäätävää.

Mut kohta lihan paistoon ja sit iltavuoro kutsuu..
Tuo on kurjaa kun ei lääkekään auta.
Koskas sulla oli seuraavan kerran hieroja?


Mulla oli eilen joku ihme pistosjuttu toisessa olkapäässä.
Joissain liikkeissä pisti ja sattui älyttömästi mutta tänään siinä ei ole mitään.
 
Ikäviä kyllä noi kivut, oli sitten kyseessä päänsärky tai jokin muu.
Mulla koski yöllä päähän ja oli hieman huono olo ja nyt koskee taas lievästi.
 
Tuo on kurjaa kun ei lääkekään auta.
Koskas sulla oli seuraavan kerran hieroja?


Mulla oli eilen joku ihme pistosjuttu toisessa olkapäässä.
Joissain liikkeissä pisti ja sattui älyttömästi mutta tänään siinä ei ole mitään.
En viikon torstaina olis..
Mut emmä oikeen tiiä johtuuko tää tosta niskasta vai mistä lie.

Varmaa joku hermo ollu jumissa tmv. Ne ainaki aiheuttaa tollasia pistäviä kipuja, mut yleensä mitä enemmän liikettä nii se alkaa helppaa maan vaikka se liikuttaminen tekiskin aluks kipeetä :)
 
En viikon torstaina olis..
Mut emmä oikeen tiiä johtuuko tää tosta niskasta vai mistä lie.

Varmaa joku hermo ollu jumissa tmv. Ne ainaki aiheuttaa tollasia pistäviä kipuja, mut yleensä mitä enemmän liikettä nii se alkaa helppaa maan vaikka se liikuttaminen tekiskin aluks kipeetä :)
Auttaiskohan tuohon joku pään pyörittely tai olkapäiden nostelu/pyörittely? Varmaan siitä hieronnastakin jotain apua on mutta onhan siihenkin vielä aikaa.
Ei kuitenkaan ole mitään migreenipohjaista?
 
Ihme vitun kyttääjiä o_O

Veljeni käväs iltasella tuomassa mulle kuumerohtoja ja sen jälkeen oli soittanu sairaanhoitajasiskolleni ja käskyttäny sen tänään katsomaan mua ja tarvittaessa pistämään ambulanssilla jonnekin hoitoon. :mad:

Sisko soitti, että tulee iltasella käymään.

Vointini ei ole hyvä, mutta on sitä pahemmassakin tilanteessa oltu :whistle:
 
Ihme vitun kyttääjiä o_O

Veljeni käväs iltasella tuomassa mulle kuumerohtoja ja sen jälkeen oli soittanu sairaanhoitajasiskolleni ja käskyttäny sen tänään katsomaan mua ja tarvittaessa pistämään ambulanssilla jonnekin hoitoon. :mad:

Sisko soitti, että tulee iltasella käymään.

Vointini ei ole hyvä, mutta on sitä pahemmassakin tilanteessa oltu :whistle:
Ne nyt vaan on huolissaan susta :unsure:
 
Ihme vitun kyttääjiä o_O

Veljeni käväs iltasella tuomassa mulle kuumerohtoja ja sen jälkeen oli soittanu sairaanhoitajasiskolleni ja käskyttäny sen tänään katsomaan mua ja tarvittaessa pistämään ambulanssilla jonnekin hoitoon. :mad:

Sisko soitti, että tulee iltasella käymään.

Vointini ei ole hyvä, mutta on sitä pahemmassakin tilanteessa oltu :whistle:
Hyvä kun sulla on tukijoukot! Jaksamisia!
 
Ihme vitun kyttääjiä o_O

Veljeni käväs iltasella tuomassa mulle kuumerohtoja ja sen jälkeen oli soittanu sairaanhoitajasiskolleni ja käskyttäny sen tänään katsomaan mua ja tarvittaessa pistämään ambulanssilla jonnekin hoitoon. :mad:

Sisko soitti, että tulee iltasella käymään.

Vointini ei ole hyvä, mutta on sitä pahemmassakin tilanteessa oltu :whistle:
Tykkäät kuitenkin. Kunhan äksyilet.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä