Hyvää isänpäivää The ketjun isille/iseille
(miten sitten isä taivutetaankaan)
(miten sitten isä taivutetaankaan)
Jälkimmäinen.eikö meinaa tentit pärähellä läpi vai etkö oo ees yrittäny?
No siinä on kakku!
syy moiseen?Jälkimmäinen.
Mitä alatko sinäkin nyt kyselemään?syy moiseen?
preppaan sua kun oot menossa inkvisition eteenMitä alatko sinäkin nyt kyselemään?
sillä se lähtee millä on tullukkin.Oivoi, mullon pää kipeä.
Hyyyy, en juo!sillä se lähtee millä on tullukkin.
Paheksun huonoa varautumista.Oivoi, mullon pää kipeä. Eikä ole minkäänsortin krapulamättöä.
Mä kyllä ostin sipsejä mutta ne tuli syötyä jo illalla.Paheksun huonoa varautumista.
Milloin tukkakipua ittelleen kerjää, niin aamuksi pitää olla myös hiustenhoitoainetta saatavilla.
Sinulla onkin terve ja puhdas elimistö (ja sielu)Mie en oo koskaan kyennyt seuraavana päivänä korjaamaan oloa kuin limulla ja ruoalla
Ja särkylääkkeillä
Sit sinun ei auta muu kuin marssia tohon mun nurkkabaariin... Mättöannos + tuoppi = 10,-Mä kyllä ostin sipsejä mutta ne tuli syötyä jo illalla.
Oih, mä voisin vaihtaa sen tuopin toiseenkin mättöannokseen. Karjuva nälkä!Sit sinun ei auta muu kuin marssia tohon mun nurkkabaariin... Mättöannos + tuoppi = 10,-
Tänne sitä lohta kanssavustin lohen, ei huonon makusta vaikka ite sanonkin.
ei valvo.Valvooko tätä ees kukaan?
Mä kans useimmin tuun suoraan ketjuun viittimättä edes vilkaista mitä etusivulla on.No nyt on torttuja.
Pitäs suihkuun painua ja vissiin illemmalla kaverin synttärikahveille.
Vaan ei hyvä prkl tätä palstaa. Tuossa erehdyin etusivun keskusteluja vilkasee ni tuli vaan mieleen että missä ne modet oikeen on? Valvooko tätä ees kukaan? Niin sairasta juttua että, kuka tommosia keksii ees.