KOMPPAANMusta olis kans niin kiva kun näkis sunnuntaina plussan!
KOMPPAANMusta olis kans niin kiva kun näkis sunnuntaina plussan!
Täällä ollaa edelleen pahoinvoivia ja viluttaa ja pissattaa paljon..nytkin tuntuu oksennus kurkussa kokoajan mut ei auta ku oottaa huomiseen ja toivoa että menkat ei ala..
Toivotaa että tässä kuussa tulee paljon plussia
Ootko tehny testii?
Todellakin voi!! Nyt pari kolme päivää ja plussaa testiinOonkohan mä sittenki tulossa taas kipeeks. Lämpö 37.1.. voiko nousta noin nopsaa päivässä jos on paksuna?? Aikasemmin tais olla 36.8
Hah hah. Mä oon laskenu kans. LA olis 21. Heinäkuuta. ;DNo nää oireet tullu abaut vko oviksen jälkeen. Ja kuulemma n. Viikko voi mennä kunnes munasolu kiinnittyy ja muutenkin semmonen tunne et ois tärpänny .ohan toki tooosi aikasta ruveta spekuloimaan näin varhain mut kyllä sitä pienempäänkin mahikseen haluu uskoo <3 .. mä kyl taisin vähä innostua ku jo laskin la päivänkin,oli ihan pakko! siit tulis laskurinmukaan jellona pentu niinku mäkin
Niin oon mäki ja la ois 12. heinäkuutaHah hah. Mä oon laskenu kans. LA olis 21. Heinäkuuta. ;D
Apua!! Hih hii..Malttamaton ei voinu huomiseen aamuun oottaa. Haalee viiva testissä
Jännää aikaa nyt..toivotaan paljon nyt tällä hetkellä jännääville plussia!!!!
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11Darni73: kyllä mä vähän ajattelin jos huomenna tekisin testin.. mahdollisesta hedelmöittymisestä olisi silloin ehkä 12 päivää. En tehny ovistestiä ja nipistelyt jatku monta päivää, niin en ole ihan satavarma milloin ovis oli. Mutta eikös se raskaushormi ala jylläämään 11. päivän kuluttua hedelmöittymisestä, mitattavaan määrään.
Lämmöt 37.4.. toiveekkaana huomiseen.