Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos onnitteluista. <3
Kyllä on monta kertaa tänään tullut vilkaistua ohimennen testiä, että teksti on varmasti pysynyt samana. :D
Ja hairahduin tilaamaan kaksi digiä lisää, jotta voisin viikon ja parin päästä varmistaa, nouseeko hcg.

Period tracker kuulostaa hyvältä! Edistyneempi kuin ihan perus sovellukset, täytyy vinkata ystävälle, jolle voisi sopia. Kiitti vinkistä, Nonsk!

Onko muuten kiinnostusta tehdä tuonne Odottajien puolelle "Toiveissa Vauva 16-17 jatkot"? Eli tämän ketjun plussanneille tarkoitettu ketju, niin olisi helppo kurkkia täältä plussatuulia odottavien kuulumisia ja sieltä plussanneiden. Etenkin, jos (ja toivottavasti kun!!) tämän ketjun plussatuulet jatkaa puhaltamista tätä samaa tahtia. <3

inasofia, alkoiko kuukautiset vai vieläkö teillä jännätään tätä kiertoa?

Hyvä idea Kuhmura! :)

Tervetuloa mukaan uusille!

Mulla tuhruilee/pientä vuotoa edelleen... Ei mitään normaaleihin kuukautisiin verrattavaa kuitenkaan. Testaillut en oo tänään.. Ehkä maanantaina vasta testaan jos ei ole kunnon kuukautiset alkaneet. Ahdistaa ajatus, että olisi jotain vuotohäiriöitä.. Mutta toivotaan että tasaantuisi pian! :)

Nyt on jatkoketju aloitettu nimellä "Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet". Toivottavasti nyt alkuun ainakin

pumpulipallero ja Marpa

löytää mukaan. Ja pian muitakin! <3

-tanjuska, haluatko laittaa vaikka Plussanneet-listan alle vinkin, jos jo plussanneet siitä bongaisivat uuden ketjun ja tulevat plussaajat muistaisivat liittyä? :)
Vaikka jotain: "Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet'-ketjussa. Tervetuloa!"

inasofia, voi että. Ehdin jo vähän toivoa, että saisit vielä myöhäisen plussan tähän kiertoon. :( Mutta tsemppiä uuteen kiertoon <3. Toivotaan, että tuhruttelut olisi olleet vain tämän ekan kierron ongelmia ja tämä alkanut menisi ilman niitä. Hienoa, että se ovis kuitenkin tuli, antaahan se toivoa, että kroppa on hyvin palautunut ehkäisyn lopettamisesta! <3

• Tykkää
Reactions: -tanjuska
Heippa ja onnea plussanneille! :)
Mulla käytössä woman log sovellus ja oon tykänny siitä. Kätevä seurata siitä kiertoa ja merkata ylös lämmöt ja oireet.
Välillä on niin raskaana olo ja välillä taas ei :unsure:
Lämmöt on ollu nyt korkeemmalla ja nipistelyä alamahalla edelleen. Viikko vielä pitää malttaa!!

Tsempit piinailjoille ja uuteen yrityskiertoon alkaneille!

• Tykkää
Reactions: -tanjuska
Vuorikristalli, laitatko jotain lisäinfoa niin lisään sinut meidän listaan mukaan? :) (kiertopäivä, kierron pituus, monesko lapsi haaveissa.. ?)
M|RA, Cassis ; onko teillä päivitettävää/ lisätietoa kierrosta? :)
Kikati, onko kierto venynyt vai joko olet plussannut? :)

Viimeksi muokattu:
Täällä testi negatiivinen, nyt sit odotellaan ja arvuutellaan vissiin kuinka pitkäksi kierto oikein venyy. Huonoa oloa pukkaa, eikä aamupala tullut loppuun asti syödyksi -liekö sitten peruja muutaman päivän takaisesta vatsataudista.

Uusia oireita ilmennyt taas kun normaalisti olen todella perso suklaalle ja nyt kun otin pari palaa suklaata niin tuli todella huono olo ja toinen että tossa kun katottii duudsonit tuli taloon dvd:tä lapsien kanssa niin itkuha siinä pääsi kun ei tullut maalia jalkapallossa siinä yhessä jaksossa.Suolasta tekee nyt myös paljon mieli.:unsure:

Taaperotx5 jotain vois alkaa kyllä testiin jo piirtymään, eikös?

Hyvä toi jatkot palsta, haluu sinne nopeasti.. :rolleyes:

On nyt dpo3 ei niin mitään muuta ku ovis ohi, lämmöt hieman nousussa(36.5)ja rinnat alko eilen tutun oloisesti hieman kipuilee niin ku aina oviksen jälkeen. Menis nyt viikko nopeasti:sneaky:
Nii ja tänään otan tän kierron ekan teron.

Hmm..tänään tehty yks testi päiväpisusta joka oli rakossa ehkä tunnin mut jotenki näyttää ettei viiva oo muuttunu yhtään..noo neljä päivää vielä pitää ootella että alkaako menkat vai ei..

Tänäänki aamu on alkanu pahoinvoinnilla yms oireilla

Tuntuu että täälä te osaatte niin hyvin tulkata omat kroppanne millon ovis jne ja mä oon ains ihan hukas :D et kuinkaa pitkään noita limoja voi tulla? Tein positiivisen ovistestin 28päivä ,seuraavana päivänä limaa sit seuraavat päivät ei limoja näkyny oikeestaan mitään... kunnes sitten äsken ku kävin vessas ni jumalaton klimppi joka veny ja veny ,semmonen kirkas paksu . Sai pariin kertaan pyyhkiin et pääs eroon niistä :D et onko nyt ovis lähellä vai oliko se sillon ku testailin keskiviikkona?

Hmm! Katselin tuota listausta tarkemmin. Omiani olen laskenut päivieni suhteen tai sitten sormi on ollut väärällä näppäimellä! o_O Perjantaina kun ensimmäisen kerran kirjoittelin tänne niin on ollut kp35 ja nyt tänään on tuo kp38! Ehkäpä tämä on se syy, että välillä tulisi läppäriäkin käyttää ettei unohdu tämäkin "vanha" taito ja kymmensormijärjestelmä..

Yhtä kaikki, täällä mennään edelleen ilman kuukautisia. Tänään ollut päivällä töissä hirveät ja pitkät huimaus"kohtaukset" pitkin päivää. Olen töissä lasten parissa, ei kauhean hyvä yhdistelmä nousta nopeahkosti jostain, auttaa ja olla, tai kävellä edes takaisin, kun saa lähellä seiniä tmv kulkea siltä varalta että meinaa taju lähteä. Paikallaan jos olisi saanut istua niin olisi varmaan ollut hyvä! Lounaallakin meni ruoka niin ja näin alas, meinasin jo lähteä oksentamaan. Nyt iltaa kohti vähän kuitenkin olo helpottanut tuolla saralla, nyt tuntuu että paikat tuolla alhaalla olisi hiukan kipeähköt. Edelleen paleltaa+vilunväreitä ja poskia tuntuu kuumottavan, alavatsassa tuntuu edelleen jotain polttelua tai jomoilua.

Varmaan uuden testin paikka jos ei tuo viikonlopulla uudelleen alkanut valkovuoto punaiseksi muutu. Ensi viikolla olisi tiedossa hupi-iltaa ja kaverin synttäreitä, vähän kammottaa että jos ei edelleenkään tätiä näy eikä sitten testissäkään ole mitään? Tokihan sitä aina voi keksiä jotain tekosyitä että ei tarvitse ottaa..

Hyvää viikon alkua kaikille! :)

Mun kuvitellut nipistelyt loppui pari päivää sitten. En jaksa luottaa mihinkään "oireisiin", ne voi olla ihan vaan mielikuvituksen tuotetta. Oireita mulla on ollut ties millä mitalla pitkin yritystä. Milloin on nännit kipeenä, milloin huimaa ja pyörryttää, nälättää, pissittää, nipistelee, kohtu kovana, ilmavaivoja ja ties mitä. Alan oikeesti olla sitä mieltä ettei niitä oikeita oireita ala tuntea kun vasta paljon paljon myöhemmin kun rauskausviikoilla 4-5. Kukaan mun tutuista kuka on lapsia saanut, ei oo kärsini oireista kun vasta joskus viikoilla 7- ... jos silloinkaan. Ihmismieli vaan on niin typerä. Monesti ainakin itse turvaudun liikaa näihin "oireisiin" ja kun niihin uskoo liikaa, kuukautisten alkaminen sattuu vaan enemmän.

Tuntuu ihan tyhmältä googletellla näitä "oireita" ja ajatella ties mitä. Raskaustestejäkin olen tehnyt oikeesti varmaan satojen eurojen edestä. Kun lopetin pillerit, mun kierto oli todella sekaisin. kierto heitteli alkuun jossain 31-45 päivän välillä. ja silloin sitä oikeesti kuvitteli ties mitä oireita. Ei ollut mitään hajua milloin niiden kuukautisten olisi kuulunut alkaa, niin testejä kului. Nyt varmaan jonkun puolen vuoden ajan mun kierto on alkaunut olla normaali, mennään siinä noin 28-32 päivää. Paitsi viimiset kaks kiertoa hämäs aika pahasti, kun ensin oli 32 päivää ja seuraava olikin 26 päivää. Yleensä mennään tasaseen päivän erolla. Tosin viimekierrolla pissasin haamut tikkuihin. Tiedä sitten oliko varhainen keskenmeno. En halua ajatella sitä enempää.

Ja ai että ärsyttänyt noilla lääkäri käynneillä noi foolihappojen tyrkyttämiset. "pitäisi syödä jo ennen raskauden yrittämistä".. Aivan kyllä. Pikkasen tuntuu turhalta, kun tässä on yli kaksi vuotta vedetty foolihappoja, sinkkia ja möllereitä. Sinnekkin menny satoja euroja.

Yritän tässä kai vaan sanoa, että jokainen meistä varmasti sen vauvan joskus saa. Jotkut ensiyrittämällä, toiset toisella, jotkut puolen vuoden päästä, jotkut vuodet, toiset kahden.. Munkin vuoro toivottavasti tulee kohta..

:)

Niin joo, enään en edes laske kierron päiviä etukäteen. Mulla ei nyttekään ole hajua mikä päivä kierrosta menossa. Enkä halua tietääkkään. Ei tarvitse niitä pikkareita aina kytätä. Kyllä mun maha yleensä kertoo kun menkat alkaa, ettei ne koskaan yllätyksellä ala.

Yhteistyössä