Toiveena vauva 2017-2018

Tuhrua tullut jo useampana päivänä tosi vähän aina aamuisin, eilen tullut vähän verta ja myös tänään.. Vatsa kipeä, menkkamaiset kivut. Tänään aamulla testi nega. Luulen että kroppa vaan sekaisin kierukan jälkeen ja "raskausoireet" johtuneet siitä ja kovasta toivomisesta :)

Voisin liittyä mukaan keskusteluun! Täällä 24 vuotias yrittäö tosissaan esikoista 24 vuotiaan miehensä kanssa.

Yritystä takana päälle kaksi vuotta. Lapsettomuushoidot aloitettiin noin vuosi yrittämisestä. Alkuun ihan vaan hormoneita tukena. Kaksi inseminaatiota tehty. Ja koska molemmat tuloksettomia ja miehen sperma hiukkasen huonoa ja oma ovis välillä kateissa. Niin seuraavaksi mennään IVF hoitoihin. Sekin kyllä alkaa vasta ensivuoden puolella.

Kaksi varhaista keskenmenoa olen saanut. Ja kokoajan sitä vaan toivoo enemmän raskautumista. En tiedä onko hyvä idea edes keskustella näillä palstoilla koko aiheesta, kun täällä se yrittämisen ja stressin tuska lähtee nousuun varmasti monella.

Tää kierto on taas toivoa täynnä. Vaikkakin vähään aikaan en ole jaksanut ajatella koko asiaa. Sunnuntaina alkoi mahdollisesti oviskivut alavatsassa oikealla. Ne jatkui aina tiistaihin ja silloin harrastettiin seksiäkin. Keskiviikkona kipuilu siirtyi vasemmalle puolella ja jatkui koko päivän. Eilen nipistelyt jatkuivat ja illalla hirveä kylmä viilto tuntui alavatsassa. Tänään nipistelyt senku jatkuuuu

Mitä nää nipistelyt on. Tietääkseni kiinnityskivutkaan näin ajoissa ala. Saati että niitä tuntisi vielä tässä vaiheessa. Monet ainakin puhuu alkion kiinnittyvän noin kolmen päivän päästä... en kuitenkaan aikaisemmissa kierroissa ole näin pitkään nipistelyjä tuntenut, vain ne ovis nippailut.

Tervetuloa, mama?. Teillä onkin jo kovasti yritystä takana, toivotaan, että paljon paljon vähemmän edessä. <3
Mulla vähän vaihtelee, että aiheuttaako vai lievittääkö tämä palstailu stressiä. Sit vain on pakko pitää taukoa, jos alkaa ahdistaa.

inasofia, alavatsaa juilii, taitaa olla kuukautiskipuja, eli vuotoa odotellessa. :(
Mietin jo, että oisin katkaissut tämän stressin tekemällä testin huomisaamuna, ellei vuoto ala jo ennen, mut sitten kohtaisin sen "kahden pettymyksen-teoriani".

dpo 13, kp 35/35

Heissan! Mulla kp 12/28 menossa.. tein ekan ovis testin 28päivä ja oli selkee viivä vaik hiukkahaalee js selvää limaakin tuli sinä päivänä. Viime yönä hommailtiin ja tein aamulla o.testin joka oli selvästi kontrolli viivaa vahvempi :) mut siis nyt jäi mietityttään et oliko niin et se ovis on tulos n.1-2 päivän sisäl vai sillä hetkellä kun se näyttää noin vahvan positiivisen?

En malttanut marraskuulle. Kuten kellonajasta näkee, en malttanut ihan edes aamuun.

Kaksi pitkää piinaviikkoa takana. Ja kahdeksan edessä? 12 viikkoa olisi täynnä suunnilleen jouluna, jos kaikki vain menee hyvin.

"Raskaana 1-2"
kertoi CB:n digi

dpo 14, kp 36/35

:')

Pysy kyydissä pikkuinen. Voi, kuinka toivon, että pysyt kyydissä. <3

Viimeksi muokattu:
Darni73 täällä olo on samanlainen eli etoo,paleltaa,nippailee jne..

Tänään ei sit ruokakaa pysyny sisällä ja kun seksiä harrasti niin taas alko sen jälkee nippailee oikeelta puolen kylkeä/munasarjoja..mut aattelin nyt oikeesti oottaa siihe kuudenteen päivään ennen ku seuraavaksi testaan jos ei menkat ala.

• Tykkää
Reactions: Darni73
Hei! Täällä yksi keskustelua sivusta seurannut haluaisi liittyä mukaan keskusteluun! Tänne taidan kuulua haaveiluineni. Yleisesti ottaen olen melko sivusta seuraaja, mutta ehkä saan tänne koottua ajatuksia ja jaettua niitä myös "ääneen".. :)

Meillä siis ensimmäinen lapsi haaveena, yritys on aloitettu syyskuun alusta. Olen lopettanut pillerit elokuun lopulla, tyhjennysvuoto tuli silloin viimeisellä viikolla. Nyt siis yk2 menossa. Kierto ei ole tasaantunut, ensimmäinen 32pvä ja nyt mennään kp36.

Ensimmäisessä kierrossa koin kaikki mahdolliset oireet mitä voi olla, todennäköisesti pillereiden lopettamisen takia ja elin hormoonimyrskyssä. Koska kierto pitkittyi tein negatiivisen testin, nihkeiden menkkojen jälkeen tein vielä uuden testin ihan varmuudeksi kun olot jatkui, negatiivinen. Tämän jälkeen olo normalisoitui :D

Tässä seuraavassa ei ole liiemmin ylimääräisiä oireita ollut. Ovulaation luulen bongailleeni erään pupuilu kerran jälkeisenä päivänä(kp16), sillä paperiin jäi vessakäynnin yhteydessä muutamasti verta. (Kai olen oikein ymmärtänyt että ovuloinnin yhteydessä voi tulla pientä vuotoa?) Noin viikko ovuloinnin jälkeen kipeytyi rinnat (etenkin nännit) ja avomies totesi nännipihojeni suurentuneen ja rintojen kasvaneen. Samoihin aikoihin alkoi myös alavatsassa kipu, jota luonnehtisin enemmän vihlonnaksi tai puikolla tökkimiseksi kuin perus jomoiluksi, tuossa oikealla puolella alavatsaa. Samassa kohdassa on tuntunut siitä lähtien, tuntuu kuin joku yrittäisi porautua läpi. Samoihin aikoihin alkoi väsymys, haukottelusta ei tule loppua! Muutama viime päivä on mennyt herkistellessä joko telkkariohjelmien tai joidenkin ajatusten/puheiden takia, pinna on herkässä ja tekee mieli lyödä seinää. Nälkä, mutta kun ruokaa ottaa niin ei teekään mieli muutaman lusikallisen/haarukallisen jälkeen syödä. Lämpöä olen toisinaan mittaillut, hyvin vaihtelevalla menestyksellä -> olen mittaillut kainalosta 35.8-37.1. Että yritä tässä sitten päästä kärryille, tosin tänään löysin jonkin keskutelun että kainalosta ei saisi mitata?

Nyt sitten olen ajatellut testailla tulevana aamuna tuleeko plussa vai miinus. Mies ei ilmeisesti usko että olisin vielä raskautunut, tuntuu raskaalta kuulla. Vaikka vasta alussahan tässä hommassa ollaan. Olen käyttänyt puhelimessa kuukautisten seuraamiseen tehtyä sovellusta, johon pystyy merkkailemaan myös olotiloja ym ja ko. sovellus laskee myös keskiarvon kierrolle, kätevä! Lisäksi olen aloittanut mamma-vitamiinit jo hyvissä ajoin, olin lukenut asiasta ja apteekki+työterv.lääkäri puolsivat ajatusta.

Plussa -ja tarratuulia! :)

Darni73, minä testailen varmaan 4.-8.11. Olen tullut kans siihen tulokseen että otan ennemmin vastaan ne menkat kuin ensin negan ja sitten menkat.. mutta saas nähdä, joka kerta terojen aikaan menkat on alkanu 2.päivänä tablettien loppumisesta eli oletan niiden alkavan 3.11. Toivon niin kovasti että ei alkaisi, mutta oikeastaan kaikki oireet on hävinneet mitä aiemmin kerroin..:unsure:

Onnea plussanneille! <3 toivotaan että teilläkin raskausaika menee hyvin ja pikkuinen pysyy mukana :)

Mulla pitäis torstaina alkaa kuukautiset ja toivo on tietenkin kova ettei alkais. Mulla ei oo kyllä oikeen ollu mitään oireit, ne mahakivutkin hävis joten oli varmaan oviksesta johtuvaa. Alaselkä on vähän ollu kipeenä mutta sen on todennäkösesti liikunta aiheuttanu. Täytyy vaan toivoa et siitä huolimatta tuolla masussa jotain elämää olis :)

Kivaa lauantai-illan jatkoa!

Yhteistyössä