Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa, Titar!

inasofia, voi tuhrut! Voihan se toki vielä viitata raskauteenkin, mutta lienee parempi testailla sitten, jos kuukautiset eivät alakaan? Ehkä kroppa vielä totuttelee ehkäisyn jälkeiseen keltarauhashormonin laskuun ja siksi tuhruttelee?

Itsellenikin on tänään alkanut valjeta, että ei taida plussaa tästä kierrosta tulla. Tänään on ollut semmoisia "kohta alkaa vuoto" tuntemuksia alavatsassa. Ja varmaan valkovuoto lisääntynyt, (ällövaroitus?) kun emättimen suulla tuntuu niin vuotavalta. Olo on, kuin vuoto vaihtuisi kuukautisvuodoksi koska tahansa. Varmaan perjantaina alkaa jo tuhrailemaan, kun kerta tämmöiset "just alkaa"-tuntemukset tulee jo nyt. Tai sitten nyt tuli jostain syystä normaalia lyhyempi luteaalivaihe ja kuukautisetkin alkaa aikaisemmin.
Jos siis vain voisi tuntea sen, kun kohdun limakalvo romahtaa ja valmistautuu vuotamaan pois, niin sen tunsin tänään aamupäivällä.
Pöh! :(

Kuhmura ala nyt viela heita pyyhetta kehaan, eihan sita tieda miten kay. Se on kylla janna mitenka sita monesti osaa vaistota asioita omasta kropasta. Tosin itse olen enemman kuunnellu kroppaa nyt kun ollaan yritetty lasta. Eipa aiemmin kaikkeen tahan tule edes kiinnitettya huomiota. Tsemppia, toivotaan etta vuodon sijasta tulisi plussa <3

Kuhmura, toivottavasti sun olot olis väärässä ja plussa tulisi peukut pystyssä! Pumpulipallerolla pitäis alkaa tänään menkat? Voi kun ei alkaisi.. Teitkö testin tänään aamulla?

Nää vimpat piinapäivät on pahimpia.. Joka toinen päivä oon "varma" raskaudesta ja joka toinen ihan varma etten ole. :D mielenterveys alkaa reistailemaan.. Tänä aamuna teki mieli ekaa kertaa testata, mut sain pidettyä itseni kurissa. Niin ja muuten se eilinen tuhru loppui taas ennen kuin alkoikaan. Uusia oireita taas täällä: rinnoissa tuntuu ihmeellistä kihelmöintiä, kuin vilunväreitä.. Ihan kuin maito nousisi. Eilen illalla aivastaessa repäisi molemmista alavatsan sivuista.. Muistutti epäilyttävästi raskaudesta. :) toivossa on hyvä elää. Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

inasofia tiedan mita meinaat, tuntuu mulla ihan samalle etta ei tieda enaa etta kuvitteleeko oireita vai ei :p Meinasitko testata milloin?
Itse tein testia nyt aamusta, laitan kuvan tahan peraan. Eilen siis tein testia iltapaivalla ja naytti etta se olis haalee viiva mutta ehka se on vahan vahvistunut.. en kylla osaa sanoa jos tuo viiva on liian haalea paiviin nahden? varmaan pakko se digi kannsa kayda hankkimassa..

Pumpulipallero varovaiset onnittelut! <3 Plussalta näyttää mun silmääni. Oon ymmärtänyt, että raskaushormonin nousu on tosi yksilöllistä, joten en usko että on "liian haale" tms. Plussa on aina plussa!! Digillä voi tietysti tarkistaa, mä tein esikoisesta niin et tein viikon välein kaks digiä niin sain varmistusta et hormooni lisääntyy.. Oi että, ihanaa!! :)

Nyt plussatuulia kovasti kaikille!

• Tykkää
Reactions: pumpulipallero
Pumpulipallerolla on selkeesti vahvistunu eilisestä viivanen (y)

Hmph..täällä aamu alko niin että heti kun ylös sängystä nousi niin piti mennä oksentaa ja nyt on sit taas etonu kokoajan taas ja nippailua tuntuu ja päätä jomottaa..:unsure:

Inasofia joo toi on cb puikko. Jos tanaan tuhlais digiin :p varmaan tulee nyt testailtua jos menkat ei ala. Jos jotain siella on niin toivottavasti pysyy kyydissa!
Pian lauantai ;) toivotaan etta sullakin plussaa!!:)
Taaperotx5 onpa jannat sun olot jos ei muka raskaana?? Testaile pian,jospa viivoja nakyis!!:)

Kiitos toivotuksista pumpulipallero ja inasofia! Ei tässä auta kuin tsempata ja katsoa, miten käy!

pumpulipallero, ensin katsoin kännykän ruudulla, että testissäsi ei näy mitään, mutta kyllähän se vähän plussanmuotoa näyttää. Toivottavasti tiedät, että ehdottomasti toivon tuon plussaksi kääntyvän, enkä halua olla ilonpilaaja, mutta minulla on tuttavapiiristä kokemusta siitä, että tuo CB:n +-testi olisi herkkä haamuilemaan.
Onko sinulla aikaisempaa kokemusta itsellä juuri tuosta testistä, onko vastaavasti haamuillut?
Nyt kyllä digi kehiin, etenkin jos kuukautisia ei kuulu! Se antaa minun makuuni selkeän vastauksen ja hcg nousee alussa niin nopeasti, että parissa päivässä vastaus selkenee. Peukkuja!! :)

Laitetaan nyt vielä, että täällä siis
Dpo 11, kp 33/35
Huomenna CB:n digi antaisi 97% todennäköisyydellä oikean vastauksen ja kyllähän se polttelee. Mutta yritän vielä hillitä, luulen, että jos nyt testaan ja saan negan, tuo 3% todennäköisyys jäisi vaivaamaan ja elättelemään turhaa toivoa. Parempi testata, kun on taas vähän varmempaa.

Ja inasofian kanssa samaa mieltä, että nämä viimeiset piinapäivät on hirveitä!!

pumpulipallero, niin, mitäpä sitä ihminen piinailun jälkeen haluaisikaan kuin piinailla lisää. Apua!! :D
Tsemppiä!! Hurjan kutkuttava tilanne teillä!

inasofia, no voi pöh! Jälkiviisaus paras viisaus: tuo digi pitäisi tehdä ennen kuukautisten alkupäivää ehdottomasti aamuvirtsasta ja silloinkin oikea vastaus 86% todennäköisyydellä.
Tuota pelkään itsekin, että liian aikainen testaaminen saattaa joko suotta masentaa tai suotta herättää vielä toiveita!
Mutta ymmärrän kyllä sua, omakin testi on vain juuri ja juuri enää kääreissä! Nyt vedetään henkeä ja tsempataan!! :)

• Tykkää
Reactions: pumpulipallero
inasofia tein digin parin tunnin pidattelyn jalkeen tanaan mutta siina luki etta ei raskaana. Eli eikai tassa muu auta kun odotella jospa tuo viiva vahvistuisi! :p en kylla digia enaa tee kun vasta sitten kun viiva vahvempi. ja aamupissista parempi uskoisin :p

Voisin liittyä mukaan joukkoon... olen juttujanne lueskellut ja uskaltaudun mukaan.
Neljättä kuumeillaan. Nyt menossa 26/n.35. Ensimmäinen yrityskierto. Ennen ja jälkeen itse tulkitun oviksen jälkeen peiton alla puuhasteltu. Jännäillä pitäisi vielä yli viikko. Alamahalla on kummallista nipistelyä tuntunut.

Jännät paikat on monella muullakin. Rautaisia hermoja vaatii ;)

• Tykkää
Reactions: -tanjuska
Huomenna pitäisi alkaa menkat. Koko tän päivän oon kävelly jalat ristissä, ja koko ajan on se tunne, että kohta holahtaa housuihin. Yleensä menkat alkaa aamulla, joten jospa sitten alkais nytkin. Testiä annan luvan tehdä vasta perjantaina, että en tee liian aikaisin. Siitä tulee vaan pahamieli, kun testissä töröttää vaan se yksi viiva. Viime kierto oli 27pv ja sitä edelline 28 ja nyt siis kp28 menossa.

Hmm..mitä pitäs aatella kun tänä aamuna testasin ja minuutissa tuli 2 viivaa mut toine on kyl tosi haalee mut erottuu ilman tihrustamista..kuvaa yritin napata mut on yhtä suttua tällä kameralla :unsure: pitäs varmaa digitesti hommata..

taaperotx5 mullakaan ei kunnolla erottanut tuota viivaa CB puikossa. Eilen hommasin digin ja nyt aamulla kastoin. Eli digissa nyt aamusta lukee raskaana 1-2 ja kylla mun mielesta se mun CB viivakin on vahvistunut. Laitan tahan peraan sen kuvan, jospa siita jotain erottas.
Kannattaa tosiaan se digi tehda aamupissista, eilen tein paivalla kun en malttanut niin siina luki ei raskaana. toivottavasti rupee pian vahvistuu sun testit:) <3

Yhteistyössä