Mulla on kanssa ihan luonnonsuora mutta ei ole pyörtyviäkään missään eikä kyllä taipusuuttakaanMulla taas on varsin luonnonsuora, mutta onneksi on sentään runsain mitoin kampaussuunnan haasteellistavia pyörtäjäisiä
Parturiajan soitin tänään
Mulla on kanssa ihan luonnonsuora mutta ei ole pyörtyviäkään missään eikä kyllä taipusuuttakaanMulla taas on varsin luonnonsuora, mutta onneksi on sentään runsain mitoin kampaussuunnan haasteellistavia pyörtäjäisiä
Eihän se kai hankalaa olis mutta nuotiosta voisi tulla hiukan isoToi pannu kyl kelpais, mut nuotion tekeminen nukkumaluukkuun on hiukka hankalaa.
Tykkäsin ensin tästä, mutta huomasin että PIZZA oli kirjotettu väärin. Poistin tykkäyksen hetimmiten erheen havaittuani.Hain tänään kaksi pitsaa mutta sainkin neljä kahden hinnalla
Ekoissa oli väärät täytteet. Naapuritalolainenkin sai osansa pitsoista
Pitsapoliisi iski. Ny on familla peppu pipi.Tykkäsin ensin tästä, mutta huomasin että PIZZA oli kirjotettu väärin. Poistin tykkäyksen hetimmiten erheen havaittuani.
Eiku mä valitsin päikkärit. HuomentaEi, ku peset ne ny
Housut alas ja hoitoon.Pitsapoliisi iski. Ny on familla peppu pipi.
Joo!!! *lääh*Housut alas ja hoitoon.
älä ala lunan kanssa pelehtimään. lopputulos on luultavasti kuolema tukehtumalla.Joo!!! *lääh*
kappas, nimittelijäkin on tullut ketjuunHousut alas ja hoitoon.
Semmonenkin juttu vielä, että tää musiikki on vaan puhdasta poweria!
Minunkin mielestäni
No kuule - silloin kun se kunnolla kolahtaa ja uppoaa sieluun ja tonne pumppuunkin asti, niin se on vain puhdasta nautintoa ...joten annahan vaan palaa sinäkin siellä ja puhdista korvakäytävät vaikustaMinunkin mielestäni
Ja ny iski gauhee probleema.Iltapalan aika. Ottaisko rahkaa ja mehukeittoa vai mehukeittoa ja rahkaa?
Se on vaan positiivista jos joku saa minuun vähän kuria ja rouvannuhdetta.älä ala lunan kanssa pelehtimään. lopputulos on luultavasti kuolema tukehtumalla.
Sinappi on aina hyvää nakki kyytipoikana myös hyvä idea.Ja ny iski gauhee probleema.
Mitä tekis iltasapuskaksi?
Rambon kanssa ei o soveliasta syödä suklaativanukasta tai kroissantteja. (en ostanu vaan sain) Eikä vissiin mitään salaatteja? Käviskö nakit ja sinappi?