The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi morjens vaan kaikille!

Johan on ollut pikkulauvantaimeininkiä heti aamusta lähtien...mitäs läksin eilettäin jo sanomaan jotain mörkiäisunista ja manailemaan esiin sitä "suloista" ilmestystä, mikä näkyi peilistä kun sinne vahingossa erehdyin mulkaisemaan:barefoot:...

Pääkkönen ainakin tais sujuvasti jäädä eiliseen päivään, sillä niin on ollut koko päivä yhtä hiien ettimistä ja töllöilyä ettei paremmasta väliä ikinä! Jos toi näemmä tyhjyyttä kumiseva pöwwökuuppanen ei olis tässä nahkapuvussa kiinni, niin varmaan sitäkin jo tässä ettisin:notworthy:...

Vaan taas oon onnistunut ihmisten elinikää pidentämään, ei tätä meikäläisen olemista voi nauramatta katella....vaikka kait tää jo itkuvirreksi menee :D

Iltapalawilleilyt torpassa menossa ja ihan perinteinen kälkätyspölötyshöpötysälämölöily :D eli mie oon vaan onnessani :)<3...

Ja. Semmonenkin juttu vielä, että toi musiikki on vaan puhdasta poweria! Niin armottoman isossa roolissa meikäläisen elämässä nyt, vihdoinkin:love:....enkä mä voi olla hymistelemättä ja hymyilemättä typerän näköisenä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hetki sitä kuulua omaa aikaa, mukava levähtää ja rentoutua edes hetki - pistänkin kuulokkeet korville ja nupit kaakkoon silleen että kuulen jopa tään biisin väritkin :)



Aaahh.. Taas saatu rokotus anttituiskucheekijnekelananssitsiihenvieläpäällä vastaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä