Ok, kiitos?Saat toki tehdä niin, sanoinkin mitä itse haluaisin
Ok, kiitos?Saat toki tehdä niin, sanoinkin mitä itse haluaisin
Mää sain 19-vuotissynttärilahjaks tandemhypyn. 4000m. Oli ehdottomasti parasta ikinä. Benjihyppyyn en alkais.Mieluummin hyppään tuhannesta metristä laskuvarjon kanssa kuin 150 metristä kuminauha jalassa
Mä en tee vapaaehtoisesti kumpaakaan.Mieluummin hyppään tuhannesta metristä laskuvarjon kanssa kuin 150 metristä kuminauha jalassa
Mä rikon itteni jos hyppään tuolilta joten annetaan benjien ja lentokoneiden ollaLaskuvarjokin vois olla jees mutta liikaa opeteltavaa
Kuumailmapallollakin olis kiva mennä.
Varsinkin jos se jäis vielä paikoilleen huonon tuulen takia
"Altaan alle on hyvä laittaa ämpäri sillä putkistosta voi tipahtaa likaista vettä"
Mää sain 19-vuotissynttärilahjaks tandemhypyn. 4000m. Oli ehdottomasti parasta ikinä. Benjihyppyyn en alkais.
mä rikon ilman hyppimistäkin.Mä rikon itteni jos hyppään tuolilta joten annetaan benjien ja lentokoneiden olla
Ämpäri. Mie unohdin äsken ämpärin ."Altaan alle on hyvä laittaa ämpäri sillä putkistosta voi tipahtaa likaista vettä"
Mä oon hypänny benjihypyn Suomessa.Mää sain 19-vuotissynttärilahjaks tandemhypyn. 4000m. Oli ehdottomasti parasta ikinä. Benjihyppyyn en alkais.
No mut ekkönää puhdistanukki lattiakaivoa? Ei sitä ämpäriä voi sinne tunkea, paitti jos oikein yrittääÄmpäri. Mie unohdin äsken ämpärin .
Niimpä!Ja ihan huippua ois päästä hävittäjäkoneen kyytiin
yhen kaverin kaveri oli MIG-lentäjäJa ihan huippua ois päästä hävittäjäkoneen kyytiin
I feel you sister. Parhaan ystävän luona joskus ripustan sen pyykkejä sen jäljiltä uudestaan, muualla en kehtaisMä en tykkää siitä, jos joku ripustaa mun pyykit. Siis on se ystävällistä ja ihanaa, mutta sit ne jää vääristyneiksi hassun muotoisiksi ja ryppyisiksi. Mut en mä voi niitä uudelleen ripustaakaan, koska sit mä oon nipo ämmä :/
Muistelen, että ämpäriinkin on tungettu vaikka mitä. Lienee sillä joustavuudella olisi taipunut kaivoonkin .No mut ekkönää puhdistanukki lattiakaivoa? Ei sitä ämpäriä voi sinne tunkea, paitti jos oikein yrittää
mää tunsin nuorena sen rennoston nykysen komendantinPitäisköhän meidän kyöpsi pokata joku hävittäjäkoneen lentäjän retale?
Viimeksi kun hyppäsin tuolilta meni olkapää sijoiltaanmä rikon ilman hyppimistäkin.
muutama vuosi nyt on menny aika vähillä ruumiinvammoilla.
Siinä on g-voimat kohrillaan.yhen kaverin kaveri oli MIG-lentäjä
se luonnehti sitä niin että "kuvittele että kolmosen ratikka nostetaan vuoristoradan korkeimmalle kohdalle ja laitetaan menemään ales"
PitäsPitäisköhän meidän kyöpsi pokata joku hävittäjäkoneen lentäjän retale?
Teillähän se on just nuin helppoaPitäisköhän meidän kyöpsi pokata joku hävittäjäkoneen lentäjän retale?
Kuulostaa ihanaltayhen kaverin kaveri oli MIG-lentäjä
se luonnehti sitä niin että "kuvittele että kolmosen ratikka nostetaan vuoristoradan korkeimmalle kohdalle ja laitetaan menemään ales"
Seuraava kysymys onkin sitten, että sulattaako viemärirae jopa ananaksen.Muistelen, että ämpäriinkin on tungettu vaikka mitä. Lienee sillä joustavuudella olisi taipunut kaivoonkin .