Samaa epäilen usein täälläkinMeillä ainaki joku aina sotkee
Samaa epäilen usein täälläkinMeillä ainaki joku aina sotkee
Sekin ois kiva kokeillaMie haluaisin hypätä uuvestaan laskuvarjolla.
Mulla ei ole edes hanskoja, vanha tiskiharja on kyllä apuna pesemisessä ja hiusten tonkimisessa hajulukosta.No ei, gummihanskat kouraan ja kourimaan lattiakaivo tyhjäks töhnistä
Hyi sinnuu!!!Tiiättekös, että mie haluaisin ihan älyttömästi helikopteria .
Ei siihen rakeet auta, pakko ne on välillä tuseerata. Muuten kertyvät vaan kauemmas putkistoon ja jossain vaiheessa alkaa lattiakaivo vetämään väärään suuntaan. Käy siinä sitten pesulla nilkkoja myötenNo ei, gummihanskat kouraan ja kourimaan lattiakaivo tyhjäks töhnistä
Tietokoneeseen kopter flight simulator, ainakin normi lentsikoilla uusin simulator on flightsimulator 10, sillä samalla treenaillaan oikeita pilotteja, ja tietty sellanen stikki pitää olla.Tiiättekös, että mie haluaisin ihan älyttömästi lentää helikopterilla .
Aijaa, tiskiharjalla sit kaivelet hiukset ja sheivaillut toosakarvat kaivostaMulla ei ole edes hanskoja, vanha tiskiharja on kyllä apuna pesemisessä ja hiusten tonkimisessa hajulukosta.
Mä "hypätä" benjihypynMie haluaisin hypätä uuvestaan laskuvarjolla.
Pitäähän se lattiakaivokin nyt kunnolla harjalla pestäAijaa, tiskiharjalla sit kaivelet hiukset ja sheivaillut toosakarvat kaivosta
Viemärirae on kyllä hyvä olla olemassaMun mielestä toi viemärirae ajaa asiansa, se tuhoaa kaiken orgaanisen.
Toki mä silti n. kerta vuoteen rassaan lattiakaivoja.
Shoot on rakeen nimi,
Mieluummin hyppään tuhannesta metristä laskuvarjon kanssa kuin 150 metristä kuminauha jalassaMä "hypätä" benjihypyn
No johan on hiivatti."huomenna on sitten kipeet koivet. tuli mentyä kerrostalossa portaita pitkin enemmän kun hissittömässä talossa asuva ihminen kuukaudessa. "
tuossa tunnelmat kun pääsin kotiin, onneks huomenna alkaa normalit yövuorot niin pääsee vähän vähemmällä juoksemalla.
Miustakin laskuvarjo kuulostaa paremmalta vaihtoehdoltaMieluummin hyppään tuhannesta metristä laskuvarjon kanssa kuin 150 metristä kuminauha jalassa
Saat toki tehdä niin, sanoinkin mitä itse haluaisinMieluummin hyppään tuhannesta metristä laskuvarjon kanssa kuin 150 metristä kuminauha jalassa
oon yökkö ollu aikasemminki vuosikausia.No johan on hiivatti.
sitä se on kun on pieretin auton penkissä silloinki ku ollaan menossa lähikipsalle
No ei vaan, johan on outoja taloja!
Ei täällä cityssä tollasia vaan oo.
Kiva kun pääset normiin taas.
Onko yötyö siusta kivampi kuin päivätyö?
"from a living man to use his skin after his death."Mun uudet välikausihousut
https://en.wikipedia.org/wiki/Nábrók
Höö, enkä ehtiny ees kysellä vapaaehtosia vieläei käy.
Suunnitteluasteella vasta, nää on mun vaihtoehtoplan lottoamiselle ja töissäkäynnilleKuka uhrautui