Tuo olis kanssa kivaMää sain 19-vuotissynttärilahjaks tandemhypyn. 4000m. Oli ehdottomasti parasta ikinä. Benjihyppyyn en alkais.
Tuo olis kanssa kivaMää sain 19-vuotissynttärilahjaks tandemhypyn. 4000m. Oli ehdottomasti parasta ikinä. Benjihyppyyn en alkais.
Seuraava kysymys onkin sitten, että sulattaako viemärirae jopa ananaksen.
Hyi sinnuukin!!!Siinä on g-piste-voimat kohrillaan.
Ei kerta homoksi tee. Toinenkin menee vielä kokeilun piikkiin.Teillähän se on just nuin helppoa
Arvatkaapa kuin helppo mun on pokata hävittäjälentäjää
mää kyllä veikkaan että edes te ette oo hottiksii geevoimakalsareissaPäälle puetaan sellaset verenpakotus-kokovartalokalsongit jotta ei ala veri pakkautumaan liikaa g-voimissa alapäähän. Pysyy taju paremmin yläpäässä.
Me oltas kyöpsin kanssa superhotteja tollasissa.
Mie tiiän mitä toivon pukiltaPäälle puetaan sellaset verenpakotus-kokovartalokalsongit jotta ei ala veri pakkautumaan liikaa g-voimissa alapäähän. Pysyy taju paremmin yläpäässä.
Me oltas kyöpsin kanssa superhotteja tollasissa.
Annas mä arvaan... no sitä helikopteria tietty!Mie tiiän mitä toivon pukilta
Nyt mennään jo isommilla peleilläAnnas mä arvaan... no sitä helikopteria tietty!
ÖitäMasa teki hyökkäyksen tänne
Tai sitten se oli eka loman jälkeinen duunipäivä ja salitreeni.
Enivei, nukkukaa hyvin mussukat!
Entäs jos se onkin joku musta sekopää harmailemassa?Joku harmaa sekopää taas kintereillä. Ihan sika turhaa.
No niin tietty.Nyt mennään jo isommilla peleillä
onks cameltoessa muka jotain vikaa?Tossa puvussa saapi kyllä olla tarkkana cameltoen kanssa.
Vähän väritön.Tässä on sitten meidän afterflight outfitit.