Saattaa silloin olla joskus jopa vilkkaampaatäälläki on hiljasta kun maanantaina aamupäivällä.
Saattaa silloin olla joskus jopa vilkkaampaatäälläki on hiljasta kun maanantaina aamupäivällä.
Mä katson leffaa.täälläki on hiljasta kun maanantaina aamupäivällä.
olihan siellä.erittäin hyvin sanottu, menen heti kattomaan olisko pakasteessa yhtään.
Mä en oo vielä jaksanut nostaa persusta sängystä. Pakastimelle on pitkä matkaerittäin hyvin sanottu, menen heti kattomaan olisko pakasteessa yhtään.
ylös nyt siitä, kerran se vaan kirpasee.Pakastimelle on pitkä matka
pus pus ja hyviä öitä...skumppaa ja suklaata ja Bondia ja hyrisyttävän sykkyrällisen onnellista olotilaa ...paheksun suuresti kun ei ole valittamisen aihetta
...mä jään tänne toisaalle vielä toviksi pölisemään, kiitos kuplivaisen rennon olotilan, aistin orastavaa kaivattuakin väsymystä - onhan tässä oltu jo aamuneljästä asti ylhäällä tätä päivää tekemässä
Eli. Hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin, sitten kun...*pus*
Mut mä söin tänäään jo kaks jäätelöö Mut syön nyt vielä yhden siltiylös nyt siitä, kerran se vaan kirpasee.
omituista kun ei ole yhtään lähekuskiks soittoa kulunu vaikka on lauantai ilta.Herranjumala, nyt on ihan selvästi viikonloppu. Känniviestiä pukkaa.
Eikait ne ennään viitti soitella kun et ikinä läheomituista kun ei ole yhtään lähekuskiks soittoa kulunu vaikka on lauantai ilta.