linssipihviMikä sana musta tulee ekana mieleen?
linssipihviMikä sana musta tulee ekana mieleen?
hippiMikä sana musta tulee ekana mieleen?
Voinko tulla kylään joskus?
Kattellaan sitten joskus siellä espanjan asunnollalaitapa tuo finlandia pakkaseen niin tuun auttaan sen hävittämisessä.
Tuhmat kuvat liikkuvat privana.Älkääpäs ny vilautelko mitään kuvia sillä aikaa kun toi Bond pyörii. Muutenkin voitte säästellä parhaat ja härskeimmät jutut siihen, että Bond loppuu.
Eihän siinä ole ees Sean ConneryaÄlkääpäs ny vilautelko mitään kuvia sillä aikaa kun toi Bond pyörii. Muutenkin voitte säästellä parhaat ja härskeimmät jutut siihen, että Bond loppuu.
PikkuinenMikä sana musta tulee ekana mieleen?
En mä nyt enää raski sitä korkata kun näinkin kauan jo ollut korkkamattaTota... finlandiaa, greippimehua ja jäitä on kotitekoinen lonkerontapainen mut ilman giniä.
SitkeäMikä sana musta tulee ekana mieleen?
Eikäpähän ookaan !! Joo, Sean Connery on kyllä niin*meni jo vokaalivoittoiseksi kuolailuksi*...mutta kyllä mulla silmä lepää tossa Craigissakin ...ne silmät, ne silmät*lähti hakemaan kuolakuppia*...Eihän siinä ole ees Sean Connerya
Turhanpäiväistä hommaa katella semmosia pondeja.
Ihana Vois tehä niitä taas ens viikollalinssipihvi
*halaan*Kynttilä sytytetty ja sihijuoma nautittu. Kyllä se vaan hitto vie nostaa vielä vedet silmiin vaikka tapahtuneesta on pian vuosi
Ja tää on kyyneleet silmissä nauramista. Siinä kun muisteltiin kaikkia juttuja, saattoi välillä nauruvolyymi kohota hautausmaalle sopimattomaksi*halaan*
Lyhyt aikahan tuo on. Ei sydänystävän poissaoloa noin vain selvitetä, eikä tarvitsekaan - kaipaaminen ja ikävöiminen on osoitus siitä, että sulla on sydän paikallaan <3
Klisheistä kuin onkin niin kuolematonhan se on, sydänystävyys.
Tyylikäs
Onks toi nyt se tatska?Ihan pakko vilauttaa nyt nopee.
Toinen niistä.Onks toi nyt se tatska?
No ihan ymmärrettäväähän se on pahkesua jos mää oon ainoo ketä pääsee näkemäänKuvienvilauttelupäivä menossa. Paheksun, Kirahvin kuvan näin ja muiden missasin