tylsää
Ko ei oo terävääkää
tylsää
Eiköhän tämä tästä.
Tosin joskus on ollut lonkeroa 4 viikkoakin kaapissa ilman maistamista ja ihan hyvää senkin jälkeen vielä ollut
söpöMikä sana musta tulee ekana mieleen?
KahviMikä sana musta tulee ekana mieleen?
Mullakin ollut korkkaamaton finlandia vuodesta 2000.Mulla on korkkaamaton punkkupullo ollu kaapissa jo vuosia
ÄmpäriMikä sana musta tulee ekana mieleen?
Voinko tulla kylään joskus?Mullakin ollut korkkaamaton finlandia vuodesta 2000.
Varmaan ihan siitä syystä kun en viinaa juo
4 viinipulloakin on ollut vuosia ja jotain liköörejä ja hehkuviinipullo pari vuotta.
laitapa tuo finlandia pakkaseen niin tuun auttaan sen hävittämisessä.Mullakin ollut korkkaamaton finlandia vuodesta 2000.
4 viinipulloakin on ollut vuosia ja jotain liköörejä ja hehkuviinipullo pari vuotta.
Tästä voimme nokkelasti päätellä, että mr Tinkerballs on noutamassa pitsaa tms mutta ei just ny ole ainakaan tinkulassa.tylsää
Itse suosinkin sanaa graavikalaMiksi suolakaloja sanotaan suolakaloiksi kun ei ne maistu yhtään suolakaloilta
Mullakin ollut korkkaamaton finlandia vuodesta 2000.
..nää on mulle niiiin vaikeita...että yhdellä sanalla kun pitäs selvitä...Mikä sana musta tulee ekana mieleen?
Puhutaanko me ny oikeista kaloista, niistä kalan muotoisista suolakekseistä vai niistä salmiakkikaloista?Miksi suolakaloja sanotaan suolakaloiksi kun ei ne maistu yhtään suolakaloilta
KivaMikä sana musta tulee ekana mieleen?
En mä ees tunne sua, mutta mulla on mielikuva, että olet sinnikäs.Mikä sana musta tulee ekana mieleen?
Et juo ite kaikkea.laitapa tuo finlandia pakkaseen niin tuun auttaan sen hävittämisessä.
näistäPuhutaanko me ny oikeista kaloista, niistä kalan muotoisista suolakekseistä vai niistä salmiakkikaloista?