paheksun. tääl ei enään tänään tsihautella.
Katotaan nyt miten maistuu vai maistuuko edes
paheksun. tääl ei enään tänään tsihautella.
Muutaman sivun jaksoin selata mut en enempää. Voihan pakara.On se siellä vieläkin, selaa sivuja vaan takasipäin
Tää olla parempiHauveli sanoi, et ennen Bondia voitais vielä käydä pihalla.
Milloin neito on hädässä, etenkin tommoisessa hädässä niin kandee kysyä minua avuksi.Menee vielä pahaksi kaapissa kun eilen otin niin vähän että jäi ylimääräisiä
Melko paljonkin
Onkohan meillä joku yliluonnollinen yhteys, mulla tuntuu silmät siltä ku niissä ois ollu suolakurkutKurkussa maistuu silmätipat. Mitähän mä oon eilen tehny?
Hyvä kysymys?Kurkussa maistuu silmätipat. Mitähän mä oon eilen tehny?
Sulla ja papumössöllä on ollu ilmeisesti jotain kimppakivaaOnkohan meillä joku yliluonnollinen yhteys, mulla tuntuu silmät siltä ku niissä ois ollu suolakurkut
Jano lähtee juomalla vettäHitto kun janottaa.
HuomaamattammeSulla ja papumössöllä on ollu ilmeisesti jotain kimppakivaa
DeeDeeÄrrän valvontakameroiden kuvaa täs kovasti odotellaan.Sulla ja papumössöllä on ollu ilmeisesti jotain kimppakivaa
Tää on nyt toisenlaista janoa. Mutta limun puutteessa pitää tyytyä veteen.Jano lähtee juomalla vettä
Oot sä käynyt täällä yöllä ja ollaan yhdessä käytelty jotain aineita?Onkohan meillä joku yliluonnollinen yhteys, mulla tuntuu silmät siltä ku niissä ois ollu suolakurkut
Vesi on kyllä parasta janoonJano lähtee juomalla vettä
Milloin neito on hädässä, etenkin tommoisessa hädässä niin kandee kysyä minua avuksi.
Oot sä käynyt täällä yöllä ja ollaan yhdessä käytelty jotain aineita?