?Muuten ihan jees, mut kyl se valaisin ihan tuolla katossa roikkuu.
Siis tyyliin seinään halutulle korkeudelle laitettaviin lamppuihin
?Muuten ihan jees, mut kyl se valaisin ihan tuolla katossa roikkuu.
Hyvä idea. Pitäskö laittaa myös parkettikuvioinen muovimatto?Jos tahdot aiheuttaa "palstamammoissa" suurta paheksuntaa ja kerätä iiison lauman perskärpäsiä, niin valitse tiilikuvioinen tapetti.
Aa, meil ei näköjään vieläkään oo semmosta keskenäistä ymmärrystä. Mää luulin että sä luulit et se valaisin on seinällä. Tänään menen ajoissa nukkkumaan. En muuten saa porata täällä reikiä seiniin, niin en vois tommosta edes asentaa.?
Siis tyyliin seinään halutulle korkeudelle laitettaviin lamppuihin
Eikun semmoinen kivikuvioinen muovimatto.Hyvä idea. Pitäskö laittaa myös parkettikuvioinen muovimatto?
Kaakelikuvioinen laminaatti vois tehdä säväyksen???Hyvä idea. Pitäskö laittaa myös parkettikuvioinen muovimatto?
tuo pysyy seinässä vaik sikalla. ei tarvi porata mut ei kyl lähe irti kuin tapetin kanssa.Aa, meil ei näköjään vieläkään oo semmosta keskenäistä ymmärrystä. Mää luulin että sä luulit et se valaisin on seinällä. Tänään menen ajoissa nukkkumaan. En muuten saa porata täällä reikiä seiniin, niin en vois tommosta edes asentaa.
Mutta anyhow, heti ko saan vaihdatettua ton niin saa kyl tasan roikkua paikoillansa niin kauan ko täälä asun. Lampun sentään yllän vaihtamaan ite, niin no worries
ahaTilasin pizzan.
paheksun. ruoka tehdään itse.Tilasin pizzan.
Nyt ei jaksa.paheksun. ruoka tehdään itse.
Ruka, Ylläs, Pyhä-Luosto tai Saariselkä.Joulukuussa on viikon loma. Vieläkin mietin minne menisimme. Olen ajatellut lappia. Minne sinne kantsis mennä?
onkos tuo nyt hyvä vai huono. jos pätäkkää piisaa niin eihän se mitään haittaa.
Ukkokulta soitti ja kysy mitä puuhailen. Sanoin että valmistelen ton yhden huoneen tapetointia. Hetken oli hiljaista ja kuului "voi v***u. Sit sinne pitää ostaa uusi sohva ja matto ja lamppu ja verhot ja ties mitä koska vanhat ei enää sovi seinien sävyyn"
Kuka väittää että on hyvä olla pitkässä liitossa ja tuntea toinen läpikotaisin???
Minne noista sinä menisit?Ruka, Ylläs, Pyhä-Luosto tai Saariselkä.
mihin aikaan ja mitä haluat tehdä?Minne noista sinä menisit?
Joulukuun puolivälissä. Ihan nauttia lapin luonnosta ja joistakin hoidoista hotellissa. En välitä laskettelusta.mihin aikaan ja mitä haluat tehdä?
YlläkselleMinne noista sinä menisit?