Mää en osaa edes kävellä korkkareilla. Jos lainaan naapurin piikkikorkoja, niin voidaan ottaa vedonlyönti, et murtuuko käsi, jalka vai lonkka ko muksahdan alas
Öö, kirjoja tuolin jalkain alle
No ei vaiskaan noin vaarallista viritystä kannata tehä
Mää en osaa edes kävellä korkkareilla. Jos lainaan naapurin piikkikorkoja, niin voidaan ottaa vedonlyönti, et murtuuko käsi, jalka vai lonkka ko muksahdan alas
Millasena naisena sää mua oikein pidät? Jos mä yltäisin sinne lamppuun ite, niin en mää pyytelis siihen apua. Enkä nyt oo ihan niin blondikaan, ettei se jakkaralla keikkuminen olis käyny mielessä jo sillonko muutin tänne vuosi sittennäitä on kyl kerrostaloelämästä ikävä. toisaalta osaatte myös itse nousta jakkaralle.
Tänäänkin päivääPäivää
Se Aallon kolmejalkainen jakkara on just kuin tehty tohon tarkoitukseen. Siis jos on sairaslomaa vailla.Ei nuorella lonkka murru, korkeintaan käsi tai jalka
Laita kaksi jakkaraa päällekkäin
Jos tsadilainen ei tuu vaihtaan sitä, niin pommitan sun yyveeboksia sitte ens viikollaei kun mä voin vaihtaa sen.
puhelinluetteloa jakkaran päälle, ei oo keikkaa sinnepäin eikä viittis lampun takia 400 kilsan lenkkiä tehä. mut jos et mitenkään pärjää niin...Millasena naisena sää mua oikein pidät? Jos mä yltäisin sinne lamppuun ite, niin en mää pyytelis siihen apua. Enkä nyt oo ihan niin blondikaan, ettei se jakkaralla keikkuminen olis käyny mielessä jo sillonko muutin tänne vuosi sitten
Kuvan vaadin näytilleOn mehevä.
Miksi ei vaihtanut eilen joJos tsadilainen ei tuu vaihtaan sitä, niin pommitan sun yyveeboksia sitte ens viikolla
Tsadilainenki kävi eilen
Mulla ei ole kuvaa. Näin elokuussa livenä.Kuvan vaadin näytille
Eilen osasin sittenkin juoda sopivasti.
Konttasin kotio..
minäkin osasin eilen juoda nätisti. väsymys kyl auttoi. ja tänäänkin nätisti kun juomaa on niukasti.Eilen osasin sittenkin juoda sopivasti. Pienissä sievissä..
No joo mutta kun pohjat on tavallaan jo tehty. Reiät tukittu ja hiottavat hiottu ja listat irrotettu. En kyllä yhtään tiiä minkälaista tapettia haluan, kai kaupassa sit iskee Se Oikea silmiinNo jos olet ny saanu seinänvierukset raivattua tapetoinnin tieltä, niin yleensä niis seinissä piisaa hommaa muutamaksi päiväksi ennenkuin uutta pintaa pääsee laittamaan. Jos tänään hakisit tapetit+liisterit, niin ne olis sulla avaamattomissa pakkauksissaan ens viikonloppuun kumminkin.
Tuosta sun avattaren kuvasta voisit painattaa seinälle tapetinNo joo mutta kun pohjat on tavallaan jo tehty. Reiät tukittu ja hiottavat hiottu ja listat irrotettu. En kyllä yhtään tiiä minkälaista tapettia haluan, kai kaupassa sit iskee Se Oikea silmiin
Jos tahdot aiheuttaa "palstamammoissa" suurta paheksuntaa ja kerätä iiison lauman perskärpäsiä, niin valitse tiilikuvioinen tapetti.No joo mutta kun pohjat on tavallaan jo tehty. Reiät tukittu ja hiottavat hiottu ja listat irrotettu. En kyllä yhtään tiiä minkälaista tapettia haluan, kai kaupassa sit iskee Se Oikea silmiin
Ei kaikkee voi aina tajuta silloko pitäis Oli niin kauheesti asiaa.Miksi ei vaihtanut eilen jo
Sit sun kannattaa hommata seinälamppuja johon itekki yletätEi kaikkee voi aina tajuta silloko pitäis Oli niin kauheesti asiaa.
Muuten ihan jees, mut kyl se valaisin ihan tuolla katossa roikkuu.Sit sun kannattaa hommata seinälamppuja johon itekki yletät