The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
pojan peppu ei kyl huutamalla hätkähdä. nätisti pyytämällä kyl liikkuu hyvinkin sukkelaan
Nätisti pyytäminen on mun vahvuusalueeni, mutta tosiämmä osaa myös huutaa erilaisilla tyyleillä: mm. hemmetin kiukkusena tai apua kaipaavana :rolleyes: Ja tietyllä tavalla huutaessa se perus voi nousta silleen tasasella ees taas-liikkellä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Hitto mua väsyttää. Kerkesin olla aamulla tunnin hereillä niin nukahdin vahingossa pariks tunniks päikkäreille enkä oo ihan vielä toipunut heräämisestä. Kaks aamua samana päivänä, liian rankka päivä :oops:

Meitsin remontti-innostus meni kuin Jeesuksen pääsiäinen. Intoa puhkuen tyhjentämään seinän vieruksia ja sitten vasta miettimään mitä haluan tehdä. Sitäpaitsi tänään ei saa edes tapettia kun kaupat on kiinni

Nätisti pyytäminen on mun vahvuusalueeni, mutta tosiämmä osaa myös huutaa erilaisilla tyyleillä: mm. hemmetin kiukkusena tai apua kaipaavana :rolleyes: Ja tietyllä tavalla huutaessa se perus voi nousta silleen tasasella ees taas-liikkellä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Hitto mua väsyttää. Kerkesin olla aamulla tunnin hereillä niin nukahdin vahingossa pariks tunniks päikkäreille enkä oo ihan vielä toipunut heräämisestä. Kaks aamua samana päivänä, liian rankka päivä :oops:
tässä iässä on kyl opittu kaikki huutamiset, pyynnöt ja anomiset. mikään ei enään toimi. paitsi hädässä oleva neito huuto, sitä ei vaan pysty ohittamaan.

Meillä on ollu ihanan laiska päivä. Ei olla tehty mitään muutako lasagnee ja rakennettu hamahelmillä. Poikanen teki elämänsä ekan hamahelmijutun ja silitettiin se, tuli aika hieno.

Tsadilainenki kävi eilen yöteellä, oli kivaa. Rupateltiin joku pari tuntia, on se vaan :love:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Meitsin remontti-innostus meni kuin Jeesuksen pääsiäinen. Intoa puhkuen tyhjentämään seinän vieruksia ja sitten vasta miettimään mitä haluan tehdä. Sitäpaitsi tänään ei saa edes tapettia kun kaupat on kiinni
No jos olet ny saanu seinänvierukset raivattua tapetoinnin tieltä, niin yleensä niis seinissä piisaa hommaa muutamaksi päiväksi ennenkuin uutta pintaa pääsee laittamaan. Jos tänään hakisit tapetit+liisterit, niin ne olis sulla avaamattomissa pakkauksissaan ens viikonloppuun kumminkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä