pojan peppu ei kyl huutamalla hätkähdä. nätisti pyytämällä kyl liikkuu hyvinkin sukkelaanPenkistä nousee ainakin oma perse, ja jos tarpeeksi korotan ääntäni niin nousee varmasti kaikkien midenkin läsnäolijoiden persukset.
pojan peppu ei kyl huutamalla hätkähdä. nätisti pyytämällä kyl liikkuu hyvinkin sukkelaanPenkistä nousee ainakin oma perse, ja jos tarpeeksi korotan ääntäni niin nousee varmasti kaikkien midenkin läsnäolijoiden persukset.
Nätisti pyytäminen on mun vahvuusalueeni, mutta tosiämmä osaa myös huutaa erilaisilla tyyleillä: mm. hemmetin kiukkusena tai apua kaipaavana Ja tietyllä tavalla huutaessa se perus voi nousta silleen tasasella ees taas-liikkellä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.pojan peppu ei kyl huutamalla hätkähdä. nätisti pyytämällä kyl liikkuu hyvinkin sukkelaan
tässä iässä on kyl opittu kaikki huutamiset, pyynnöt ja anomiset. mikään ei enään toimi. paitsi hädässä oleva neito huuto, sitä ei vaan pysty ohittamaan.Nätisti pyytäminen on mun vahvuusalueeni, mutta tosiämmä osaa myös huutaa erilaisilla tyyleillä: mm. hemmetin kiukkusena tai apua kaipaavana Ja tietyllä tavalla huutaessa se perus voi nousta silleen tasasella ees taas-liikkellä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Hitto mua väsyttää. Kerkesin olla aamulla tunnin hereillä niin nukahdin vahingossa pariks tunniks päikkäreille enkä oo ihan vielä toipunut heräämisestä. Kaks aamua samana päivänä, liian rankka päivä
Apua, apua, kuka vaihtais mulle valasimen keittiöön ko persjalkanen neito ei yletä ite?tässä iässä on kyl opittu kaikki huutamiset, pyynnöt ja anomiset. mikään ei enään toimi. paitsi hädässä oleva neito huuto, sitä ei vaan pysty ohittamaan.
Täällä jauhelihakastiketta ja pottujalihapullia.
Ota jakkara alleApua, apua, kuka vaihtais mulle valasimen keittiöön ko persjalkanen neito ei yletä ite?
Mulla sama. Motivaationi asioiden tekemiseen on suuresti riippuvainen siitä miten kysytään.pojan peppu ei kyl huutamalla hätkähdä. nätisti pyytämällä kyl liikkuu hyvinkin sukkelaan
Jää silti uupumaan kymmenen senttiä pituudesta, on kokeiltu Ruokapöydälle en viitti nousta, ko se on jatkettava ja muutenkin vähän kallellaan tosta keskeltä.Ota jakkara alle
Mä voin vaihtaa sit, kun oon itte siinä kunnossa, että kykenenApua, apua, kuka vaihtais mulle valasimen keittiöön ko persjalkanen neito ei yletä ite?
No jos olet ny saanu seinänvierukset raivattua tapetoinnin tieltä, niin yleensä niis seinissä piisaa hommaa muutamaksi päiväksi ennenkuin uutta pintaa pääsee laittamaan. Jos tänään hakisit tapetit+liisterit, niin ne olis sulla avaamattomissa pakkauksissaan ens viikonloppuun kumminkin.Meitsin remontti-innostus meni kuin Jeesuksen pääsiäinen. Intoa puhkuen tyhjentämään seinän vieruksia ja sitten vasta miettimään mitä haluan tehdä. Sitäpaitsi tänään ei saa edes tapettia kun kaupat on kiinni
Korkkarit jalkaanJää silti uupumaan kymmenen senttiä pituudesta, on kokeiltu Ruokapöydälle en viitti nousta, ko se on jatkettava ja muutenkin vähän kallellaan tosta keskeltä.
Mää en osaa edes kävellä korkkareilla. Jos lainaan naapurin piikkikorkoja, niin voidaan ottaa vedonlyönti, et murtuuko käsi, jalka vai lonkka ko muksahdan alasKorkkarit jalkaan
Mä voin vaihtaa sit, kun oon itte siinä kunnossa, että kykenen
oota viikko.Jää silti uupumaan kymmenen senttiä pituudesta, on kokeiltu Ruokapöydälle en viitti nousta, ko se on jatkettava ja muutenkin vähän kallellaan tosta keskeltä.
Pyydät Spencerin käymään ja sanot, että antaa mulle kyydit (eli noukkii mut matkan varrelta) ja toivot, että jääkaapissasi on riittämiin hyvää sapuskaa.Apua, apua, kuka vaihtais mulle valasimen keittiöön ko persjalkanen neito ei yletä ite?
näitä on kyl kerrostaloelämästä ikävä. toisaalta osaatte myös itse nousta jakkaralle.Apua, apua, kuka vaihtais mulle valasimen keittiöön ko persjalkanen neito ei yletä ite?
Sittekö se vaihtuu itestään?oota viikko.
Ei nuorella lonkka murru, korkeintaan käsi tai jalkaMää en osaa edes kävellä korkkareilla. Jos lainaan naapurin piikkikorkoja, niin voidaan ottaa vedonlyönti, et murtuuko käsi, jalka vai lonkka ko muksahdan alas
ei kun mä voin vaihtaa sen.Sittekö se vaihtuu itestään?