The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mul on vähän jotain ton livenpunaisen suuntaista. Huomen pitää laittaa kyllä punanen maski, nii kirkastuu vähän, ku ei tää punanen oikee tuppaa pysyyn kauheen kauaa... :/
Mikäs muuten tuo maski juttu on?

Periaatteessa voisin värjätä vaan tuon tyvikasvunkin mutta pystyykö sitä itse kuinka hyvin tekeen/laittaan? Sitten vaan jäis väriä yli ellei sitä loppua säästäisi. Äiti joskus niin teki eikä se miksikään mennyt tai hiuksia päästä seuraavalla kerralla vienyt :D
Aina laittanyt koko hiuksiin.
 
Siis periaatteessa suoraväri, kestää sen 6-8 pesua, mutta toi toinen mikä mulla on, niin ei tarttunu omaan väriin kiinni, ainoastaan noihin värjättyihin kohtiin, toinen tais tarttua.
Ahaa, enpä ole tuollaisesta kuullut :D

muokkasin vielä edellistä viestiä mutta laitan tähän

Periaatteessa voisin värjätä vaan tuon tyvikasvunkin mutta pystyykö sitä itse kuinka hyvin tekeen/laittaan? Sitten vaan jäis väriä yli ellei sitä loppua säästäisi. Äiti joskus niin teki eikä se miksikään mennyt tai hiuksia päästä seuraavalla kerralla vienyt :D
Aina laittanut koko hiuksiin.

Tää casting on ollut siinä mielessä kiva väri kun on sellainen vivahteinen hiuksissa mutta niissä ei ollut oikein kivoja punaisia. Joko tummia tai sitten jotain vähän "oranssinpunaisia".
 
Ahaa, enpä ole tuollaisesta kuullut :D

muokkasin vielä edellistä viestiä mutta laitan tähän

Periaatteessa voisin värjätä vaan tuon tyvikasvunkin mutta pystyykö sitä itse kuinka hyvin tekeen/laittaan? Sitten vaan jäis väriä yli ellei sitä loppua säästäisi. Äiti joskus niin teki eikä se miksikään mennyt tai hiuksia päästä seuraavalla kerralla vienyt :D
Aina laittanyt koko hiuksiin.

Tää casting on ollut siinä mielessä kiva väri kun on sellainen vivahteinen hiuksissa mutta niissä ei ollut oikein kivoja punaisia. Joko tummia tai sitten jotain vähän "oranssinpunaisia".
No tyvikasvun värjääminen itse ei nyt ihan kauheen haastavaa ole, mutta tosiaan sen värin säilyttäminen on asia erikseen, kun sinne pulloonhan saattaa kertyä painetta ja sitte se räjähtää... Ei sen vakavampaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Spencer Hastings
Mulla on tollasta KC-Professional värimaskia, mutta onko sen myyntii lopetettu? Se on ainakin ollut oikein hyvä, eikä vahingoittanut omaa hiusta erityisemmin. Siis välillä vaan oon laittanut vähän luumua latvoihin, keskivaalea oma tukka on ja hyvin tarttunut. Varmasti sopii koko pään ylläpitämiseen hienosti.

Joskus teinigoottiaikoina värjäsin tollasella Liven violetilla ja se ainakin oli aivan huono. Mutta siitä nyt on ainakin 9v aikaa.
 
No tyvikasvun värjääminen itse ei nyt ihan kauheen haastavaa ole, mutta tosiaan sen värin säilyttäminen on asia erikseen, kun sinne pulloonhan saattaa kertyä painetta ja sitte se räjähtää... Ei sen vakavampaa :D
Joo, ei kai se kovin hankalaa olis :)
Tuo voi olla että kävis noin mutta päästäis välillä paineita pihalle :rolleyes: :D

Tuo Casting on kevytväri ja väri muuttuu pesuissa jonkin verran. Laittaessa oli tummanruskeampi punavivahteella, nyt punertavampi. Nyt tässä olis just hyvä punainen sentin tyvikasvun kans :D

Mutta tää vois olla ihan ok. Eri asia miltä omissa hiuksissa näyttäis kun kuitenkin eri punertavaa väriä alla.

 
Joskus teinigoottiaikoina värjäsin tollasella Liven violetilla ja se ainakin oli aivan huono. Mutta siitä nyt on ainakin 9v aikaa.
Sepä se kun noissa väreissäkin on paljon vaihtoehtoja ja eri merkkejä ja missä sitten on mitäkin mukana. Joku voi olla vivahteinen väri, jossain jotain öljyjä tms.
Ehkä tutustun huomenna ajan kanssa :D
Kuitenkin tuon tapaisia punaisia kuin tuo Liven väri oli aika monia eri merkeillä :)
 
Päivää :)
Kuinkas Papumössön kisu voi ?
Mitäs ketjuun ?

Toi toinen kattinen on aika raju leikeissään viellä, pitäis olla pitkähihainen paita päällä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Päivää :)
Kuinkas Papumössön kisu voi ?
Mitäs ketjuun ?

Toi toinen kattinen on aika raju leikeissään viellä, pitäis olla pitkähihainen paita päällä.
Just jotkin hepulivaanimiset sillä päällä. Viime oksennuksesta on yli vuorokausi aikaa, niin luulen sen olevan ihan kunnossa nyt :)

Hyvä, että kisut ovat jo kotiutuneet kunnolla. Mun kisu on vieläkin ihan kuriton pentu :LOL: Joskus leikkii niin riehakkaasti, että vetelee hampaillaan hihasta oikeen kunnolla. Mutta ei sentään ihoon pure.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Just jotkin hepulivaanimiset sillä päällä. Viime oksennuksesta on yli vuorokausi aikaa, niin luulen sen olevan ihan kunnossa nyt :)

Hyvä, että kisut ovat jo kotiutuneet kunnolla. Mun kisu on vieläkin uhan kuriton pentu :LOL: Joskus leikkii niin riehakkaasti, että vetelee hampaillaan hihasta oikeen kunnolla. Mutta ei sentään ihoon pure.
Hyvä ettei ole tänään oksentanut. :) Jooh hyvinhän nuo on kotiutunut, Hertta ei vaan anna viellä silitellä ja mutta jospa sitten ensiviikkolla. Mirkku kyllä antaa sillittää ja rapsuttaa ja pyörii ympärillä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Spencer Hastings
Schärin gluteenittomat toastit on pahoja ja kalliita, enkä ole löytänyt kunnon toastireseptiä, joka pysyisi timminä. Siispä paistelen täällä suolaisia vohveleita, aion laittaa kahden väliin vähän juustoa ja kurkkusalaattia ja tehdä niistä toastit :D Onnistuukohan kahdella wafflella..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä