Siitä se sitten lähteeuudet jännät työt alkaa maanantaina.
narkkari juoppo koko Lohan.Olis kyl mahtavaa päästä taas joskus sen keikalle. Viime kerralla teki vain mieli kuristaa eturiviin änkeneet kaksmetriset irokeesiheebot. Ens kerralla laitan perkule tämmöset jalkaan!
Lindseytä on niin mahtava kattella! Se vain huokuu rakkautta, elovoimaa, iloa! Nauttii joka hetkestä ja tekee kaiken täysillä.
Se on toi meijän pirjo, se on ihan kiltti, se on hihnassa kiinniMä tiedän jo, miksi naapurihuoneesta kuuluu järsintää. Ovessa on "lemmikki huoneessa" lapuska.
Siellä siis joku jyrsijä oikeasti järsii jotain. (toivottavasti häkin sisällä eikä koloa väliseinään päästäkseen mun korppujen kimppuun)
Hiukan väärä Lindis sulla nyt mielessänarkkari juoppo koko Lohan.
Naapurin hemaisevalta yh:lta? Pidä hauskaa.sain kutsun päiväkahveille.
yh kylläkin, muttei naapurista ja ihan liian nuorikin. en ole menossa.Naapurin hemaisevalta yh:lta? Pidä hauskaa.
en oo kunnollinen kun uusi työ alkaa maanantaina vasta.Kaikki kunnolliset ihmiset on näköjään töissä.
Pöh, mut jos se on kiva tyyppi?yh kylläkin, muttei naapurista ja ihan liian nuorikin. en ole menossa.
Kaipa sut kunnolliseksi voi laskea, kun töissä kuitenkin käyt.en oo kunnollinen kun uusi työ alkaa maanantaina vasta.
Minä väriset hiukset sulla on luonnostaan? Meinaan, että jos ovat melko vaaleat, suoravärikin vois toimia. Se ei vahingoita hiusta. Mut jos hiukset pitää vaalentaa ennen sitä, ei siitä tietenkään ole hyötyä.Katoin näitä hiusvärejä kaupassa. Ihan liikaa vaihtoehtoja punaisissa ja noi kaikki on kestovärejä ja tähän asti värjännyt kevytvärillä mutta tekeehän sekin tyvikasvun.
Huomenna pitäis joku keksiä, no mietitään sitten hyllyn edessä
Tuo Live vähän houkuttelis .
Mulla on sellaiset keskiruskeat luonnostaan mutta nyt näissä on ollut kesän mahonginruskeaa ja nyt kun ruskea väri on tuosta haalistunut pois, on punertavat.Minä väriset hiukset sulla on luonnostaan? Meinaan, että jos ovat melko vaaleat, suoravärikin vois toimia. Se ei vahingoita hiusta. Mut jos hiukset pitää vaalentaa ennen sitä, ei siitä tietenkään ole hyötyä.
onneksi olkoon! Toivottavasti et saa niskaan.Jassoo. Mut valittiin työpaikkani luottamushenkilöksi sit. Olen nyt lueskellut sellaisia juttuja, että tässä saa sukset ristiin kaikkien kanssa ja pelkkää paskaa niskaan.
Odotan innolla tulevaa vuotta
Tuo Live oli ihan kiva ja hiukset taitaa olla nyt vähän tuohon suuntaan, ei tosin noin kirkkaat vaan vähän tummemman punaisetMul on vähän jotain ton livenpunaisen suuntaista. Huomen pitää laittaa kyllä punanen maski, nii kirkastuu vähän, ku ei tää punanen oikee tuppaa pysyyn kauheen kauaa... :/
mä olin edellisessä työpaikassa monta vuotta tuossa virassa. kuvatunlaista tilannetta ei ollu koskaan.Jassoo. Mut valittiin työpaikkani luottamushenkilöksi sit. Olen nyt lueskellut sellaisia juttuja, että tässä saa sukset ristiin kaikkien kanssa ja pelkkää paskaa niskaan.
Odotan innolla tulevaa vuotta