The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä tiedän jo, miksi naapurihuoneesta kuuluu järsintää. Ovessa on "lemmikki huoneessa" lapuska.

Siellä siis joku jyrsijä oikeasti järsii jotain. (toivottavasti häkin sisällä eikä koloa väliseinään päästäkseen mun korppujen kimppuun)
 
Tsihih. Muutinpa profiilini niin ettei sitä näe. Ei siinä kyllä näkemistä just ollutkaan mutta kuitenkin. :X3:
Mä tein noin heti uudistuksessa, sillä sen tuonne kirjoitinkin jos kaikki ei sitä tiedä/ole huomannut :geek:
Just sen takia ettei harmaana sitä näe :LOL: vaikka siinä ei mitään ihmeellistä olekaan :)

Harmaat kyllä mielellään haukkuu ja arvostelee, mutta mustat ei kun vertaa miten vähän tullut kirjoituksia siihen ketjuun :whistle:
 
Mä tein noin heti uudistuksessa, sillä sen tuonne kirjoitinkin jos kaikki ei sitä tiedä/ole huomannut :geek:
Just sen takia ettei harmaana sitä näe :LOL: vaikka siinä ei mitään ihmeellistä olekaan :)

Harmaat kyllä mielellään haukkuu ja arvostelee, mutta mustat ei kun vertaa miten vähän tullut kirjoituksia siihen ketjuun :whistle:
Sinulle todella kiitos siitä että oivalsin tehdä niin. :love:

On tosta ainakin se etu, että jos lapsoset hoksaavat mut täältä, eivät saa kaikkia viestejäni ilman selaamisen vaivaa esille.
 
vierailija
Kyl naiset on höpsöjä:(
Poliisi: Jättihuijaus, nettituttava vei naiselta 300 000 euroa - ESS.fi

Helsingin poliisi on ottanut kiinni ulkomaalaisen henkilön, jonka epäillään huijanneen suomalaiselta nettituttavaltaan lähes 300 000 euroa.

Suomalainen nainen tutustui miellyttävältä tuntuneeseen ulkomaalaiseen netin keskustelupalstalla. Jonkin aikaa kestäneen sähköpostien vaihdon lomassa tuli esille, että viestien lähettäjä tarvitsi rahallista tukea.

Hyvää tarkoittanut nainen siirsi epäillylle rahaa, jota tämä tarvitsi elämänsä tueksi aina eri verukkeilla, kertoo rikostarkastaja Ismo Siltamäki Helsingin poliisilaitokselta.
 
Sinulle todella kiitos siitä että oivalsin tehdä niin. :love:

On tosta ainakin se etu, että jos lapsoset hoksaavat mut täältä, eivät saa kaikkia viestejäni ilman selaamisen vaivaa esille.
Hyvä kun auttoi :)

Sekin just kun ei voi niin helposti hakea kirjoituksia. Saishan sen kai niinkin ettei mustanakaan näe muut kuin seuraajat. Vanhan palstan kaverithan muuttui joiksikin seuraajiksi uudistuksessa.
En ole tutustunut tuohon sen paremmin.

Veikkaan että monella harmaallakin on kuitenkin profiilikin olemassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä