Mitähän naapurihuoneessa puuhataan? Kuulostaa ihan siltä kuin jättirotta järsisi tuolinjalkaa tai jalkalistaa.
Mee kysymään
Mitähän naapurihuoneessa puuhataan? Kuulostaa ihan siltä kuin jättirotta järsisi tuolinjalkaa tai jalkalistaa.
Oih, kelpaisi!Olipas hyvää, eilistä karjalanpaistii ja pottumuussia
Kukas tuon tekis vai minäköTekis mieli tehdä aloitus: Mitä tulee mieleen nikittömistä/harmaista kirjoittajista
Taidan jättää kuitenkin väliin
Tekis mieli tehdä aloitus: Mitä tulee mieleen nikittömistä/harmaista kirjoittajista
Taidan jättää kuitenkin väliin
Mä tein noin heti uudistuksessa, sillä sen tuonne kirjoitinkin jos kaikki ei sitä tiedä/ole huomannutTsihih. Muutinpa profiilini niin ettei sitä näe. Ei siinä kyllä näkemistä just ollutkaan mutta kuitenkin.
Sinulle todella kiitos siitä että oivalsin tehdä niin.Mä tein noin heti uudistuksessa, sillä sen tuonne kirjoitinkin jos kaikki ei sitä tiedä/ole huomannut
Just sen takia ettei harmaana sitä näe vaikka siinä ei mitään ihmeellistä olekaan
Harmaat kyllä mielellään haukkuu ja arvostelee, mutta mustat ei kun vertaa miten vähän tullut kirjoituksia siihen ketjuun
Hyvä kun auttoiSinulle todella kiitos siitä että oivalsin tehdä niin.
On tosta ainakin se etu, että jos lapsoset hoksaavat mut täältä, eivät saa kaikkia viestejäni ilman selaamisen vaivaa esille.
tuolla on omansa, ei tuo naama oikeen sopisi mulle.Onko tuolla sun vaihtopää
On siinä ehkä vähän miesmäisiä piirteitä jos vaan hiuksia leikkauttaistuolla on omansa, ei tuo naama oikeen sopisi mulle.
älä nyt pilaa mun mielkuvia.On siinä ehkä vähän miesmäisiä piirteitä jos vaan hiuksia leikkauttais