The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Katoin näitä hiusvärejä kaupassa. Ihan liikaa vaihtoehtoja punaisissa :oops: ja noi kaikki on kestovärejä ja tähän asti värjännyt kevytvärillä mutta tekeehän sekin tyvikasvun.
Huomenna pitäis joku keksiä, no mietitään sitten hyllyn edessä :D
Tuo Live vähän houkuttelis .






 
Katoin näitä hiusvärejä kaupassa. Ihan liikaa vaihtoehtoja punaisissa :oops: ja noi kaikki on kestovärejä ja tähän asti värjännyt kevytvärillä mutta tekeehän sekin tyvikasvun.
Huomenna pitäis joku keksiä, no mietitään sitten hyllyn edessä :D
Tuo Live vähän houkuttelis .






Minä väriset hiukset sulla on luonnostaan? Meinaan, että jos ovat melko vaaleat, suoravärikin vois toimia. Se ei vahingoita hiusta. Mut jos hiukset pitää vaalentaa ennen sitä, ei siitä tietenkään ole hyötyä.
 
Spencer Hastings
Jassoo. Mut valittiin työpaikkani luottamushenkilöksi sit. Olen nyt lueskellut sellaisia juttuja, että tässä saa sukset ristiin kaikkien kanssa ja pelkkää paskaa niskaan.

Odotan innolla tulevaa vuotta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Peyote
Minä väriset hiukset sulla on luonnostaan? Meinaan, että jos ovat melko vaaleat, suoravärikin vois toimia. Se ei vahingoita hiusta. Mut jos hiukset pitää vaalentaa ennen sitä, ei siitä tietenkään ole hyötyä.
Mulla on sellaiset keskiruskeat luonnostaan mutta nyt näissä on ollut kesän mahonginruskeaa ja nyt kun ruskea väri on tuosta haalistunut pois, on punertavat.

 
Mul on vähän jotain ton livenpunaisen suuntaista. Huomen pitää laittaa kyllä punanen maski, nii kirkastuu vähän, ku ei tää punanen oikee tuppaa pysyyn kauheen kauaa... :/
Tuo Live oli ihan kiva ja hiukset taitaa olla nyt vähän tuohon suuntaan, ei tosin noin kirkkaat vaan vähän tummemman punaiset :D
En kuitenkaan halua mitään ihan kirkkaanpunaisiakaan :D
Vaikeeta :D
 
Spencer Hastings
Nyt on pakko sanoa, että lähdin siihen vaaliin ihan sillein, että varmasti pamahtaa vain varamiehen pesti. No helvetti. Ilmeisesti ei oltukaan kauheen tyytyväisiä istuvaan henkilöön, joten suoraan sitten ykkösluottamusmieheksi. Ja firman eka nainen ja vissiin kaikkien aikojen nuorinkin vielä. On aloitettava aiheen perinpohjainen opiskelu, pari kuukautta aikaa onneksi :)

Että otan myös täällä vinkkejä vastaan, jos joku on ollut luottamushenkilönä. Tai saatte kertoa millainen luottis on ollut hyvä tai jos on ollut huono. Otan asian tosissani nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä