Augh! *voimahali*Hei, mää meen päivällä hammaslääkärin tuoliin istahtamaan
Augh! *voimahali*Hei, mää meen päivällä hammaslääkärin tuoliin istahtamaan
Eihän se satu jos vaan tuoliin istahtaaAugh! *voimahali*
Ei se satu, pikku juttuhan hammasremppa vaan onAugh! *voimahali*
ai tää vaiTäytyy toivoa, että ensi kerralla olis vaikka Areenalla.
Sinne kyllä menisin!!!
On Lindsey jo sitä luokkaa maailman tähti, että luulisi Suomestakin yleisöä riittävän.
Höh, sä vaan kuvittelet sen sattuvanUsssh! Muhun sattuu jo ajatuskin hammaslääkäristä.
Hyvää päivääHuomenta!
Niii-ih! Tää on tottavie mun päästä kiinni. Viimeksi korjattiin irronnut paikka juurihoidetusta hampaasta ja sekin oli ihan kamalaa vaikka ei tietenkään tuntunut miltään.Höh, sä vaan kuvittelet sen sattuvan
Ei se kovin kamalaa oleUsssh! Muhun sattuu jo ajatuskin hammaslääkäristä.
Mä otan aina puudutuksen.Usssh! Muhun sattuu jo ajatuskin hammaslääkäristä.
NiiNiii-ih! Tää on tottavie mun päästä kiinni. Viimeksi korjattiin irronnut paikka juurihoidetusta hampaasta ja sekin oli ihan kamalaa vaikka ei tietenkään tuntunut miltään.
Juurihoito on jotenkin yäk, joskus voi mukavasti vihlasta vaikka oliskin puudutusNiii-ih! Tää on tottavie mun päästä kiinni. Viimeksi korjattiin irronnut paikka juurihoidetusta hampaasta ja sekin oli ihan kamalaa vaikka ei tietenkään tuntunut miltään.
Mä otan aina puudutuksen.
Mutta toisille hammaslääkäri on pahempi paikka käydä kuin toisille
Ei vihlonut vaikkei ollut puudutustakaan mutta se lasku...Juurihoito on jotenkin yäk, joskus voi mukavasti vihlasta vaikka oliskin puudutus
Mun mielestä tää on jo muutaman päivän tehnyt lainailuja jotenkin oudosti ja sit välillä jumii.Tökkiikö muilla jotenkin tämä palsta vai onko mun koneessa vikaa?
Tuntuu että kirjaimetkin tulis jotenkin jälkijunassa tähän.
Muutenkin hidastelee kun viestin lähettää tai kun lainaa.
Välillä tekee tuotakinTökkiikö muilla jotenkin tämä palsta vai onko mun koneessa vikaa?
Tuntuu että kirjaimetkin tulis jotenkin jälkijunassa tähän.
Muutenkin hidastelee kun viestin lähettää tai kun lainaa.
Joo, ihan hyvin mulla on nuo käynnit mennyt enkä ole koskaan jännittänyt tai kammoksunut.Kokemuksesta voin sanoa, että mitä rennonpi on toimenpiteissä niin se sattuu aina vähemmän, oli toimenpide sit mikä tahansa.
Niinpä. Vaikka olenkin käynyt kunnallisella.Ei vihlonut vaikkei ollut puudutustakaan mutta se lasku...
Laskusta selviää rahalla, nihEi vihlonut vaikkei ollut puudutustakaan mutta se lasku...
Mulle tuli mieleen tämäEi se kovin kamalaa ole
Jos ne ottaa jalkalistoja mukaansaMitähän naapurihuoneessa puuhataan? Kuulostaa ihan siltä kuin jättirotta järsisi tuolinjalkaa tai jalkalistaa.