Miten nikkiä vaihdetaan? Onnistuuko tälle samalle profiilille?Jaaha Aika vaihtaa nikkiä vissiin.
Miten nikkiä vaihdetaan? Onnistuuko tälle samalle profiilille?Jaaha Aika vaihtaa nikkiä vissiin.
Ei ei kun sitä toista. Kai. Vai onko tämä nykyinen samasta kun se edellinen tummahiuksinen? Siis mietti vaan sen sarjakuvan nimeä mikä se on ollut. Kuvasta, ei nikin nimestä.Jaaha Aika vaihtaa nikkiä vissiin.
Toi ketju on hyvää viihdettäOon riehunut tuolla isolla puolella
Mutta joku siellä muisti sinutkin (hyvällä ) ja entisen avatarkuvasi ja mietti mistä sarjakuvasta se oli. Mielikuvia mustista oli ketjun aiheena.
No ei onnaa, täytyy luoda ihan uusi identiteetti.Miten nikkiä vaihdetaan? Onnistuuko tälle samalle profiilille?
Ei onnistu, pitää tehdä uusi profiili.Miten nikkiä vaihdetaan? Onnistuuko tälle samalle profiilille?
Fak. Oon sitten edelleen tymä kullihaukka.No ei onnaa, täytyy luoda ihan uusi identiteetti.
Mä en ainakaan jaksaisi enää työpäivän jälkeen, taas on joku riita käynnissä.Toi ketju on hyvää viihdettä
Onhan se joo ja harmaatkin saa eloa palstailuunsaToi ketju on hyvää viihdettä
Ja hälytkin näkee kun sivun vaihtaa ja tuleehan niistäkin teksti-ilmoitus ellei ole sitä pois laittanut.Niin onkin! Kyllähän sitä nyt tietää mikä oma nimimerkki on.
Tuokin on tyhmää ettei sitä voi muokata toiseksi kuten joskus pystyi.Fak. Oon sitten edelleen tymä kullihaukka.
Johan sitä epäiltiin olenko oikeasti sellainen/tällainen vai trollaankofami on kyllä aika kiitettävästi antanu harmaille huutia tuolla isommalla puolen
luonnollisesti trollaat?Johan sitä epäiltiin olenko oikeasti sellainen/tällainen vai trollaanko
Noo, ehkä pikkasenluonnollisesti trollaat?
Sinä se et vaan pääse ikinä yli. Jauhat ja jankkaat aina vaan. Opettelisit päästämään irti, mutta taidatkin nauttia kaikesta vänkäämisestä, kun tuot samat asiat toiseenkin ketjuun.Avattareni mukaisesti huoraamassa, todennäköisesti jossain mamuluolassa. Etsin näes kadonnutta nuoruuttani
Ja sinä seuraat perässä.Sinä se et vaan pääse ikinä yli. Jauhat ja jankkaat aina vaan. Opettelisit päästämään irti, mutta taidatkin nauttia kaikesta vänkäämisestä, kun tuot samat asiat toiseenkin ketjuun.
Anna meidän nyt nauttia uusista piirteistämme! Mä ainakin tykkään olla tasoton huora. Ties mitä jännää tästä vielä urkeneepi.Sinä se et vaan pääse ikinä yli. Jauhat ja jankkaat aina vaan. Opettelisit päästämään irti, mutta taidatkin nauttia kaikesta vänkäämisestä, kun tuot samat asiat toiseenkin ketjuun.
Niinpä, asian olis voinut kertoa siellä omassa ketjussaan.Anna meidän nyt nauttia uusista piirteistämme! Mä ainakin tykkään olla tasoton huora. Ties mitä jännää tästä vielä urkeneepi.
Ja toisekseen, sä tulit toisesta ketjusta jäkättämään tähän ketjuun myös.
Rauhallista iltaa ja kauniita unia!Nyt väsyttää. Iltapala vielä jaksettava, soon heipat tältä illalta.
PAHEKSUN*röyh*
(neljäs olut)
Kahvia täällä*röyh*
(neljäs olut)