mä olen niin kuiva tyyppi ettei vuoda edes haavasta.Ainoostaan just tehtynä ja sekin vaan suojaamaan ettei vaatteet tartu siihen kudosnesteeseen ja mahdolliseen vereen.
mä olen niin kuiva tyyppi ettei vuoda edes haavasta.Ainoostaan just tehtynä ja sekin vaan suojaamaan ettei vaatteet tartu siihen kudosnesteeseen ja mahdolliseen vereen.
Asuu kaupungissa vähän sivummalla niin välttyy noiltaTäällä on plussaa.
Voisinpa muuttaa johonkin pikkukylään, huoh. Kamalan meluisia nää kaupungit. Täynnä ihmisiä ja rakennustöitä ym. lehdenpuhaltimia, puunkaatajia, lumiauroja. Ei vaan jaksa.
Onko sun talossa pesutupaa tai kuivaushuonetta?Neuvoitte liian myöhään, meni jo 30 Vielä olis kolmeen koneelliseen pyykit.. vittuko en saa ko kolme lakanaa maks. kuivumaan kerrallaan, en saa kaikkia pestyä samaan aikaan. Enkä kyl vie uloskaan, ko pyykkiteline on kovin sopivasti parkkipaikan vieressä ja tehdaskin räkii kaikki savupaskansa tänne. En halua pakokaasu-saastelakanoita sänkyyni.
Ja oli selvästi paras vuodenaika ottaa tatuointi atooppiselle iholle.. iho kuivaa ja repeilee muutenkin, niin vähä jännittää miten ton tatuoinnin käy.
En vieläkään tajua miten joku kehtaa valittaa nälänhädästä Afrikassa, ko joillain on oikeitakin ongelmia.
Tatuoija sano et helosanissa on sisältö muuttunu eikä kannate enää käyttää tatuointeihin. Ja kyllä äiti, en oo käyttäny kelmua sen jälkee ko ottopäivänä otin sen pois Ehkä mä pärjään, sain hyvät ohjeet liikkeestä. Ja jos värit lähtee paranemisvaiheessa niin tossa on korjaustakuuhelosania siihen kuvaan eikä mitään muoveja päälle. ei pitäis laittaa missään vaiheessa sitä kelmua.
Etkös just yksi päivä kertonut miten selkääs kutitti ja fileointiveitsi tms oli hyvä siihen etkä ylettynyt laittaan edes laastariamä olen niin kuiva tyyppi ettei vuoda edes haavasta.
En tiedä ko en oo jaksanu mennä tonne yläkertaan tarkistamaanOnko sun talossa pesutupaa tai kuivaushuonetta?
Laita tatskaan paljon rasvaa. Pitääkö niihin muuten laittaa jotain paksua rasvaista rasvaa vai jotain tavallista?
Ei taida mahtu kuivausteline mihinkää, nytteki kuivaan lastenhuoneessa Ovien päällä kuivata nytteki, mut ei kaksiossa oo tarpeeks ovia. Ja mä en saa yksin taiteltua lakanoita ikinä siististi. Mankeli olis ihana, jos ois varaa ja tilaa. Vihaan ryppysiä lakanoita, ja häiritsee ainaki sata kertaa enemmän ko esim. ryppyset verhotVilauta sit kuvaa tatuoinnista, kun se on esittelykelpoinen. Ehkä teidän täytyy hankkia toinenkin pyykkiteline. Lakanoita voi myös laittaa kuivumaan ovien päälle. Taittelet sen siististi, niin ei tule ryppyjä.
laastarilla paikataan reikä eikä tukita vuotoa.Etkös just yksi päivä kertonut miten selkääs kutitti ja fileointiveitsi tms oli hyvä siihen etkä ylettynyt laittaan edes laastaria
Joissain pakoissa aura tulee aamuneljältä kolistelemaan, vaikka lunta on maassa sentin kerros.Asuu kaupungissa vähän sivummalla niin välttyy noilta
Paitsi ei varmaan lumiauroilta tai sais kahlata hangessa. Jos vaan lunta on.
Siellä sais ainakin kätevästi pestyä tai vaikka vaan kuivattua ellei tunkua oleEn tiedä ko en oo jaksanu mennä tonne yläkertaan tarkistamaan
Ja punaista bepanthenia mun käskettiin laittaa muutaman kerran päivässä.
Niinhän ne tulee ja menee vielä moneen kertaan jos on muutama sentti lunta.Joissain pakoissa aura tulee aamuneljältä kolistelemaan, vaikka lunta on maassa sentin kerros.
Laittaa lakanat suht suorina ja taiteltuina oven päälle kuivuun ja vaikka keittiön pöydän päälla taittelee. Ei tule pahemmin ryppyjäEi taida mahtu kuivausteline mihinkää, nytteki kuivaan lastenhuoneessa Ovien päällä kuivata nytteki, mut ei kaksiossa oo tarpeeks ovia. Ja mä en saa yksin taiteltua lakanoita ikinä siististi. Mankeli olis ihana, jos ois varaa ja tilaa. Vihaan ryppysiä lakanoita, ja häiritsee ainaki sata kertaa enemmän ko esim. ryppyset verhot
Siis että laittais ryokapöydälle jotain muuta ko ruokatarvikkeita tai kissan??Laittaa lakanat suht suorina ja taiteltuina oven päälle kuivuun ja vaikka keittiön pöydän päälla taittelee. Ei tule pahemmin ryppyjä
Hetihän ne kuitenkin sängyssäkin rypistyy
Siis että laittais ryokapöydälle jotain muuta ko ruokatarvikkeita tai kissan??
Toi olis just hyvä. Joissain paikoissa ei meinata aurata koskaan ja joissain vähän liikaakin.Täälläpäin ei aurata parin kolmen sentin takia, sitte vasta kun on tullut jotain luokkaa 5cm. Ja enintään kerran päivässä.
Paha sanoa että oletko oikeesti mutta semmoisen mielikuvan tosiaan saa palstalta.olenkohan mä oikeesti huumorintajuton. saa vastata ilman sitä mustien käyttämää mielistelyä.
no mutta sinulta ei kysytty mitään.Paha sanoa että oletko oikeesti mutta semmoisen mielikuvan tosiaan saa palstalta.
MOTno mutta sinulta ei kysytty mitään.
ja saat tietenki mielikuvitella mitä tykkäät.
mitä sitten vaikka olisinki, se ei ole rikos.
voin olla ihan semmonen kun satun olemaan.
oliko tuo joku vastaus vai kävelikö hiiri näppiksellä?
Mun mielestä se Anu ei ole yhtään ihana. Sillä on varmaan jokin itsetunto-ongelma mitä se piilottaa olemalla kamala.Anu on ihana mimmi
Yökylässä Maria Veitola -jakso, jossa Anu Saagim vierailee, on herättänyt jo etukäteen kohua. Se on johtunut Saagimin toimittaja Maria Veitolaa kohtaan osoittamasta karkeasta käyttäytymisestä. Hän nimittelee Maria Veitolaa jaksossa muun muassa muijaksi, mutta pahempaakin on luvassa.
Tylystä vastaanotosta huolimatta Maria Veitola vie Anu Saagimin kauneushoitolaan. Siellä Saagim ensin lyttää Maria Veitolan lahjaksi saaman jalkahoidon ja kertoo heti perään, kuinka otettu hän itse oli miehensä Ristomatti Ratian hänelle antamasta lahjasta.
- Sain Ristomatilta lahjaksi treenarin. Se oli neekeri, musta, Anu Saagim käyttää jaksossa rasistista ilmaisua.
- Se oli hauska lahja. Neekerillä oli vielä punainen rusetti kaulassa, kun se tuli. Ajattele! Saagim nimittelee toistamiseen halventavasti.
Maria Veitola huomauttaa Saagimille, ettei Suomessa enää saa käyttää kyseistä sanaa.
Tiedän, ei Eestissäkään, Saagim purskahtaa nauruun.
Hän keksii äkkiä synonyymeja tummaihoiselle kunto-ohjaajalleen.
- Murjami! Murjami! Lakupekka!
Anu Saagimilla on sananen sanottavanaan myös ruotsalaisista miehistä.
- He ovat kaikki homoja.