Et. Sulla on ehkä vähän omanlainen huumorintaju. Se on ok.olenkohan mä oikeesti huumorintajuton. saa vastata ilman sitä mustien käyttämää mielistelyä.
Et. Sulla on ehkä vähän omanlainen huumorintaju. Se on ok.olenkohan mä oikeesti huumorintajuton. saa vastata ilman sitä mustien käyttämää mielistelyä.
"En ole huomannut."olenkohan mä oikeesti huumorintajuton. saa vastata ilman sitä mustien käyttämää mielistelyä.
En mä ole ainakaan saanut susta tuollaista kuvaa.olenkohan mä oikeesti huumorintajuton. saa vastata ilman sitä mustien käyttämää mielistelyä.
eiköhän se ole kuule ihan alottajan oma syy. turha miettiä toisten tekemisiä.Vähän inhaa että se Endis-ketju on venynyt jo niin pitkäksi. Tuntuu inhottavalta kun se oli varmaan alunperin mun syytä.
Mä en kyllä ole saanut sellaista mielikuvaa mutta voihan olla että kirjoittaa eri tavalla täällä kuin muualla.Paha sanoa että oletko oikeesti mutta semmoisen mielikuvan tosiaan saa palstalta.
Ei se ois mennyt ihan semmoseksi jos olisin vaan käynyt suosittelemassa sitä Tiede-palstaa.eiköhän se ole kuule ihan alottajan oma syy. turha miettiä toisten tekemisiä.
Siellä nyt on jauhettu pitkään jo asian vierestäkin.Vähän inhaa että se Endis-ketju on venynyt jo niin pitkäksi. Tuntuu inhottavalta kun se oli varmaan alunperin mun syytä.
En tiedä, kenen syytä oli, mutta endis-ketju taisi räjähtää käsiin, koska harmailla oli patoutuneita tunteita. Nyt pääsivät sanomaan, mitä ajattelevat, kun ovat aiemmin olleet siitä hiljaa. Hyvä, että saivat puhua suunsa puhtaaksi. En vain vieläkään ymmärrä sitä vihaa mustia kohtaan ja höpinöitä sisäpiiristä ja klikeistä.Vähän inhaa että se Endis-ketju on venynyt jo niin pitkäksi. Tuntuu inhottavalta kun se oli varmaan alunperin mun syytä.
Ei se ois mennyt ihan semmoseksi jos olisin vaan käynyt suosittelemassa sitä Tiede-palstaa.eiköhän se ole kuule ihan alottajan oma syy. turha miettiä toisten tekemisiä.
mietin, että joskus se voi yksikin harmaa ehtiä kirjotella vaikka mitä... Ei sitä tiedä kuka siellä harmaana kirjottelee, eikä niitä välttämättä oikeasti edes ole niin montaa miltä vaikuttaa.En tiedä, kenen syytä oli, mutta endis-ketju taisi räjähtää käsiin, koska harmailla oli patoutuneita tunteita. Nyt pääsivät sanomaan, mitä ajattelevat, kun ovat aiemmin olleet siitä hiljaa. Hyvä, että saivat puhua suunsa puhtaaksi. En vain vieläkään ymmärrä sitä vihaa mustia kohtaan ja höpinöitä sisäpiiristä ja klikeistä.
No ei sitten pidä.Huomenta! Pitäisi siivota, mutta entäs jos ei jaksa?
Sitä on ollut aina ja tulee aina oleen.En vain vieläkään ymmärrä sitä vihaa mustia kohtaan ja höpinöitä sisäpiiristä ja klikeistä.
Samaa kanssa monesti miettinyt.mietin, että joskus se voi yksikin harmaa ehtiä kirjotella vaikka mitä... Ei sitä tiedä kuka siellä harmaana kirjottelee, eikä niitä välttämättä oikeasti edes ole niin montaa miltä vaikuttaa.
Ai tää ketju onkin yksinoikeudella vaan rekkautuneilla. Syvimmät pahoitteluni, että eksyin tänne.no mutta sinulta ei kysytty mitään.
ja saat tietenki mielikuvitella mitä tykkäät.
mitä sitten vaikka olisinki, se ei ole rikos.
voin olla ihan semmonen kun satun olemaan.
mutta eiks oo kivaa, ku "ne" järjestää sun elämään vähän actionia? säähän tykkäät itekki käydä siellä venyttämässä ketjuja ja jauhamassa ja nimeomaan sieltä asian vierestä.Siellä nyt on jauhettu pitkään jo asian vierestäkin.
Turha sitä on miettiä.
Tosta huomaa, että sulla ei ole tällä hetkellä miestä. Kun pöydällä ei ole osiinsa purettua moottoria.Siis että laittais ryokapöydälle jotain muuta ko ruokatarvikkeita tai kissan??
just näin ja sä voisitkin vaikka häipyä siitä.Ai tää ketju onkin yksinoikeudella vaan rekkautuneilla.
No eikä ole, ihan vapaa ketju tämä on kaikille.Ai tää ketju onkin yksinoikeudella vaan rekkautuneilla. Syvimmät pahoitteluni, että eksyin tänne.
Äläs unohda sitä, että kuiva huumori ja musta huumori ovat huumoria siinä missä pieru- ja kermakakkuhuumorikin.olenkohan mä oikeesti huumorintajuton. saa vastata ilman sitä mustien käyttämää mielistelyä.
Saa tänne harmaatkin tulla ja on aina saanut tulla.just näin ja sä voisitkin vaikka häipyä siitä.
mutta eiks oo kivaa, ku "ne" järjestää sun elämään vähän actionia? säähän tykkäät itekki käydä siellä venyttämässä ketjuja ja jauhamassa ja nimeomaan sieltä asian vierestä.