The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Anu on ihana mimmi:love:
Yökylässä Maria Veitola -jakso, jossa Anu Saagim vierailee, on herättänyt jo etukäteen kohua. Se on johtunut Saagimin toimittaja Maria Veitolaa kohtaan osoittamasta karkeasta käyttäytymisestä. Hän nimittelee Maria Veitolaa jaksossa muun muassa muijaksi, mutta pahempaakin on luvassa.

Tylystä vastaanotosta huolimatta Maria Veitola vie Anu Saagimin kauneushoitolaan. Siellä Saagim ensin lyttää Maria Veitolan lahjaksi saaman jalkahoidon ja kertoo heti perään, kuinka otettu hän itse oli miehensä Ristomatti Ratian hänelle antamasta lahjasta.
- Sain Ristomatilta lahjaksi treenarin. Se oli neekeri, musta, Anu Saagim käyttää jaksossa rasistista ilmaisua.
- Se oli hauska lahja. Neekerillä oli vielä punainen rusetti kaulassa, kun se tuli. Ajattele! Saagim nimittelee toistamiseen halventavasti.
Maria Veitola huomauttaa Saagimille, ettei Suomessa enää saa käyttää kyseistä sanaa.
Tiedän, ei Eestissäkään, Saagim purskahtaa nauruun.
Hän keksii äkkiä synonyymeja tummaihoiselle kunto-ohjaajalleen.
- Murjami! Murjami! Lakupekka!
Anu Saagimilla on sananen sanottavanaan myös ruotsalaisista miehistä.
- He ovat kaikki homoja.
 
Neuvoitte liian myöhään, meni jo 30 :oops: Vielä olis kolmeen koneelliseen pyykit.. vittuko en saa ko kolme lakanaa maks. kuivumaan kerrallaan, en saa kaikkia pestyä samaan aikaan. Enkä kyl vie uloskaan, ko pyykkiteline on kovin sopivasti parkkipaikan vieressä ja tehdaskin räkii kaikki savupaskansa tänne. En halua pakokaasu-saastelakanoita sänkyyni.

Ja oli selvästi paras vuodenaika ottaa tatuointi atooppiselle iholle.. iho kuivaa ja repeilee muutenkin, niin vähä jännittää miten ton tatuoinnin käy.


En vieläkään tajua miten joku kehtaa valittaa nälänhädästä Afrikassa, ko joillain on oikeitakin ongelmia.
Onko sun talossa pesutupaa tai kuivaushuonetta?

Laita tatskaan paljon rasvaa. Pitääkö niihin muuten laittaa jotain paksua rasvaista rasvaa vai jotain tavallista?
 
helosania siihen kuvaan eikä mitään muoveja päälle. ei pitäis laittaa missään vaiheessa sitä kelmua.
Tatuoija sano et helosanissa on sisältö muuttunu eikä kannate enää käyttää tatuointeihin. Ja kyllä äiti, en oo käyttäny kelmua sen jälkee ko ottopäivänä otin sen pois :D Ehkä mä pärjään, sain hyvät ohjeet liikkeestä. Ja jos värit lähtee paranemisvaiheessa niin tossa on korjaustakuu (y)
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Vilauta sit kuvaa tatuoinnista, kun se on esittelykelpoinen. Ehkä teidän täytyy hankkia toinenkin pyykkiteline. Lakanoita voi myös laittaa kuivumaan ovien päälle. Taittelet sen siististi, niin ei tule ryppyjä.
Ei taida mahtu kuivausteline mihinkää, nytteki kuivaan lastenhuoneessa :D Ovien päällä kuivata nytteki, mut ei kaksiossa oo tarpeeks ovia. Ja mä en saa yksin taiteltua lakanoita ikinä siististi. Mankeli olis ihana, jos ois varaa ja tilaa. Vihaan ryppysiä lakanoita, ja häiritsee ainaki sata kertaa enemmän ko esim. ryppyset verhot :D
 
Ei taida mahtu kuivausteline mihinkää, nytteki kuivaan lastenhuoneessa :D Ovien päällä kuivata nytteki, mut ei kaksiossa oo tarpeeks ovia. Ja mä en saa yksin taiteltua lakanoita ikinä siististi. Mankeli olis ihana, jos ois varaa ja tilaa. Vihaan ryppysiä lakanoita, ja häiritsee ainaki sata kertaa enemmän ko esim. ryppyset verhot :D
Laittaa lakanat suht suorina ja taiteltuina oven päälle kuivuun ja vaikka keittiön pöydän päälla taittelee. Ei tule pahemmin ryppyjä :)

Hetihän ne kuitenkin sängyssäkin rypistyy :D
 
Anu on ihana mimmi:love:
Yökylässä Maria Veitola -jakso, jossa Anu Saagim vierailee, on herättänyt jo etukäteen kohua. Se on johtunut Saagimin toimittaja Maria Veitolaa kohtaan osoittamasta karkeasta käyttäytymisestä. Hän nimittelee Maria Veitolaa jaksossa muun muassa muijaksi, mutta pahempaakin on luvassa.

Tylystä vastaanotosta huolimatta Maria Veitola vie Anu Saagimin kauneushoitolaan. Siellä Saagim ensin lyttää Maria Veitolan lahjaksi saaman jalkahoidon ja kertoo heti perään, kuinka otettu hän itse oli miehensä Ristomatti Ratian hänelle antamasta lahjasta.
- Sain Ristomatilta lahjaksi treenarin. Se oli neekeri, musta, Anu Saagim käyttää jaksossa rasistista ilmaisua.
- Se oli hauska lahja. Neekerillä oli vielä punainen rusetti kaulassa, kun se tuli. Ajattele! Saagim nimittelee toistamiseen halventavasti.
Maria Veitola huomauttaa Saagimille, ettei Suomessa enää saa käyttää kyseistä sanaa.
Tiedän, ei Eestissäkään, Saagim purskahtaa nauruun.
Hän keksii äkkiä synonyymeja tummaihoiselle kunto-ohjaajalleen.
- Murjami! Murjami! Lakupekka!
Anu Saagimilla on sananen sanottavanaan myös ruotsalaisista miehistä.
- He ovat kaikki homoja.
Mun mielestä se Anu ei ole yhtään ihana. Sillä on varmaan jokin itsetunto-ongelma mitä se piilottaa olemalla kamala.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä