The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Riippuu harmaastakin ja miten se kirjoittaa :)
Mun mielipide.
Osa harmaista on kivoja. Ihmettelen että moni haluaa käyttää harmaana sitä "vierailija" nimeä. Silloin tulee sekoitetuksi johonkin toiseen. Jos joku toinen käy vierailijana koko aika räkyttämässä ja haukkumassa, niin minä en ainakaan haluaisi tulla sekoitetuksi semmoiseen.
 
Ei tossa kysymyksessä ole mitään ihmeellistä.

Erossa kävi sillai, että koska se tapahtui rouvan aloitteesta, niin sanoin rouvalle, että se olet sitten sinä joka kertoo erosta lapsille. En tiedä mitä ja miten on kertonut. Mä vaan muutin kummemmin selittelemättä tähän nukkumaluukkuun.
Lapset oli sevverta isoja, et heitä ei taloyhtiön hiekkalaatikko kiinnosta, nurkkabaariin heitä ei voi viedä, eikä täs just muuta ole. Lasten elämä, koti, koulu ja kaverit oli kototönöllä, joten ei taatusti kiinnosta pakolliset vierailut isipapan läävässä.

Itte jos kävin kototönöllä, niin vanhempi poika oli tyttökaverillaan, nuorempi huikkasi ovella lähtevänsä Villen kanssa kalaan ja kuopuslikka sanoi lähtevänsä kohta Minnalle yökylään, joten mun hommakseni tapaamisissa jäi keittää ittelleni kahvit ja lyödä ovi lähtiessäni kiinni. Ja aina tuolla käydessä mulle tulee saatanan paha mieli kun näen entisen elämäni ja paikan täynnä kätteni jälkiä.

Annoin, tai pikemminkin vaadin rouvalle yksinhuoltajuuden ihan siitä syystä, että tunnen itseni. Jälkikasvu oli siinä iässä, et passit, ajokortit, pankkitilit yms on ajankohtaisia, enkä tahtonut että tommoiset asiat joutuu turhaan kierrättämään minun kauttani. Jos sattuu olemaan huikkaputki päällä niin en pariin viikkoon avaa postiani enkä vastaa puhelimeen. En totisesti tahdo, että lasten asiat mun takiani tarpeettomasti viivästyy.

Elatusmaksut hoidin kertakorvauksena, niin rouvan ei tartte niiden perään soitella, joten ei sit soita muutenkaan.
En ihan tämmöistä ajatellut enkä tahtonut.
Täällä ei ole halaushymiötä enää, mutta jos olisi, haluaisin nyt laittaa. Mulla tuli vähän vettä silmästä kun luin.:(
 
Osa harmaista on kivoja. Ihmettelen että moni haluaa käyttää harmaana sitä "vierailija" nimeä. Silloin tulee sekoitetuksi johonkin toiseen. Jos joku toinen käy vierailijana koko aika räkyttämässä ja haukkumassa, niin minä en ainakaan haluaisi tulla sekoitetuksi semmoiseen.
Niinhän niissä on mukaviakin ja itsekin ihmettelen miksi ei voi käyttää jotain muuta kuin vierailija. Eihän niistä voi tietää kuka on minkäkin kirjoituksen kirjoittanut.
Eikö ne sitten halua yhtään erottua?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Joku salaa kuvannut entisen työpaikan saunailtaa :eek:
Tehnyt siit vielä musavideon :D

Paitsi meillä housuja ollu, suoraan saunasta tulleina - osa jopa kannettuna/raahattuna :D
+yleensä oli 10ms tuuli ja satoi kärppiä ja hevosenkenkiä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä