Niinhän se on ja miten asian kirjoittaa ja ilmaisee.Jep. Mulle on ihan sama, onko keskustelija musta vai harmaa. Se viestin asia kiinnostaa enemmän. Joten lisää vain keskustelijoita!
Ja anteeksi, että jatkan tota toista keskustelua nyt tässä ketjussa.
Ai minkä?Ja mäkin sain uuden nimen
Hups, se olikin pitsille kun paremmin katsoiAi minkä?
Ja mäkin sain uuden nimen
Väärä hälytys, se olikin pitsille. Luin jonkun kommentin huonosti.
Toi on noloa.eihän se syttyny niinkun tapana on. saunaanmeno siirretty myöhempään ajankohtaan.
ihan ammattijuoppo sano varaston nähdessaan että herravarjele, ei oo totta. ei sitä kuivaks juo ihan heti kukaan.Toi on noloa.
Sovitaan sillai, että kun mä tulen juomaan sun viinavarastosi kuiviin, niin sä laitat sapuskat ja mä lämmitän saunan. Toisinpäin jouduttais ryyppäämään nälkäisinä ja kylmissämme.
kirjotat vaan ja ainoastaan täällä ketjussa.Väärä hälytys, se olikin pitsille. Luin jonkun kommentin huonosti.
Mutta edestäni löydän jotain kun olen niin huono keskustelija ja jos se ei haittaa mua jos mun kirjoituksia ei oteta todesta mitä tästä lähin kirjoitan
mulle ei. harmaalle ei viitti pitkään vastailla.Mulle on ihan sama, onko keskustelija musta vai harmaa.
Riippuu harmaastakin ja miten se kirjoittaamulle ei. harmaalle ei viitti pitkään vastailla.
Onks ihan pakkokirjotat vaan ja ainoastaan täällä ketjussa.
Se oli vaan google-kääntäjän suomennosHups, se olikin pitsille kun paremmin katsoi
Hyvää päivääPäivää
Vilauttele vaan sitä kutsukorttia siinä.ihan ammattijuoppo sano varaston nähdessaan että herravarjele, ei oo totta. ei sitä kuivaks juo ihan heti kukaan.
Oho! Paljonkos meni bensoihin rahaa?Kotona vihdoin taas, lasten harrastus yms juttujen kuskaamisiin tänään vähän vajaa 200 km.
Ai jaaSe oli vaan google-kääntäjän suomennos
puita riittää mutta pian ei enää aikaa riitä. työt alkaa ihan lähipäivinä.Vilauttele vaan sitä kutsukorttia siinä.
Mua ei täällä kaipaa kukaan, joten milloin kannustimet ovat kohdallaan voin varata reissuun runsaastikin aikaa. Kait sulla riittää saunapuitakin?
Mietin sinnuu ja siun karkkivarastoa tänään kaupassa . Olisi tehnyt mieli hankkia samanlainen .Hyvää päivää
Happea?Tilasin tänään perjantaille säiliön vaihdon täyteen