Ei nyt sentään potkia viittiKyl sonnny niin tytöt ja pojat, et Lipsun on alettava reenaamaan. Viimeks uhosin siitä, eikä kukaan tullu tekemään mun mätälihoille mittää.
50-55kg olis se normaali ku oon 168cm.
Nyt on painoa yli 60kg ja voi ristus ku on hankala olla.
Potkikaa mua, olkaa niin kilttejä.
Emmä ny enää mitään sixpäkkiä halua, mut kuikelona olis kivampi olla.
Lantioo on luonnostaan ni ei näytä kuikelonakaan raiskatulta aroheinältä.
Voi kiitos!Lispetti mä liityn vertaistueksi heti kun tää kiireisin työmaa valmistuu. Sitä ennen ei uskalla tai ei jaksa heiluttaa lapiota.
Muutama kilo pitää kadottaa talven aikana. 'Sit jaksaa taas paremmin kun on kevyt olo.
Hyi ku iski alemmuuskompleksi.Ei nyt sentään potkia viitti
Muistanko väärin vai treenailitko jotain jossain vaiheessa?
Hah, mä oon sua 10 cm pidempi
Mitäs sun muka pitäis pudottaaLispetti mä liityn vertaistueksi heti kun tää kiireisin työmaa valmistuu. Sitä ennen ei uskalla tai ei jaksa heiluttaa lapiota.
Muutama kilo pitää kadottaa talven aikana. 'Sit jaksaa taas paremmin kun on kevyt olo.
viimenen hetki miettiä mitä oikeen pyytää.Potkikaa mua, olkaa niin kilttejä.
Mä kyllä mielestäni muistan kaikki, toki saattaa olla, että jotain on pääsy unohtuu, mut se ei kai oo niin vaarallistaälä vaan minulta kysy kun muisti loppu jo ekan pullon jälkeen.
ei olla oltu kyllä edes samassa paikassa.
Muutama kilo, että on taas hyvä olo. Mä keräsin kahdessa vuodessa viisi kiloa pelkästään hörppimällä mansikka-limesiideriä. Niistä tiputin kolme viime talven aikana. Samanmoinen saisi vielä kadota.Mitäs sun muka pitäis pudottaa
Ei kuvien perusteella mitään.
Sä käytät kuitenkin jotain 10 cm korkoja niin sitten olisit saman pituinenHyi ku iski alemmuuskompleksi.
Olen treenaillu tosi paljon, mut nyt duunin myötä eli n. vuoden, on jääny reenit, ja on käynynnä lihaskato. Syöny huonosti ja millon sattuu.
Lihasta täytyy suurentaa ja mätälihat veks.
Niistä voi äkkiä tullakin ja sillain huomaamattomasti.Muutama kilo, että on taas hyvä olo. Mä keräsin kahdessa vuodessa viisi kiloa pelkästään hörppimällä mansikka-limesiideriä. Niistä tiputin kolme viime talven aikana. Samanmoinen saisi vielä kadota.
Jee. Mies tuli. Nyt sauna päälle ja olutta kitaan. Tällä formaatilla ei ainakaan laihdu
Ruutisko?kestääkö kysyä että miten lipsulla on lähteny pisnekset luistamaan
eli että onko ollu raha nilallaan?