OuJee!!!Tässä olis kiva hiustenväri
Kaikki naiset ei osaa kävellä korkokengillä.Tää jaksaa naurattaa mua aina
Ja kinkkua hakemaanpiti sinne kauppaan mennä. tietysti vois vaikka pukeutua ensin.
ei kelpaa metsästäjille. siinä se syy miksen hae.
Täh??? Pyydät viljelijää maksamaan bensakulut, käväiset harrastamassa maaliinammuntaa ja sanot viljelijälle, että saa pitää lihat?ei kelpaa metsästäjille. siinä se syy miksen hae.
sitäpaitsi tein just munakkaan missä ei ole mitään lihaa.
No ei naurata ei!saanko olla erilainen. ei naurata yhtään tuossa tilassa oleva eukko.
n oo menossa tuonne asti harrastmaan.Täh??? Pyydät viljelijää maksamaan bensakulut, käväiset harrastamassa maaliinammuntaa ja sanot viljelijälle, että saa pitää lihat?
älä vaan minulta kysy kun muisti loppu jo ekan pullon jälkeen.Päivää. Jos eile muka sattu nii nyt vasta sattuuki. Ihan ku ois käyny salilla tekee jonku uuden treenin ku koko kropassa sellasta lihaskipua ja kosketusherkkyyttä.
Mahtaiskoha johtua niistä sirdoista vai mitähän mä oon tehny. Ku muisti kyllä pelaa mun tietääkseni koko lauantailta
Tais olla joku muu syynä kuin korkokengät.Kaikki naiset ei osaa kävellä korkokengillä.
Tyhmä mies. Olis nostanu rouvan tohon laukun päälle istumaan, sitonu liinalla kiinni ja vetäny kaljakärrillä perässään.
No oikeesti ei naurata ei. Valitettavasti tommoista toisinaan näkee.saanko olla erilainen. ei naurata yhtään tuossa tilassa oleva eukko.
Tyrmäystipat vaikuttaa kuin nukutusaine. Menee taju.Tais olla joku muu syynä kuin korkokengät.
Eikä muutenkaan tuollain vois yrittää nostaa vaan vaatteista tai retuuttaa toisesta kädestä. Kainaloiden alta tukeva ote.
Onneksi itse ei ole ollut tai ole koskaan tuollaisessa kunnossa mutta näkeehän tuollaisessa kunnossa olevia välillä. Nuorisossakin
Hanttiinhan ne yleensä laittaa jos nostaa/ yrittää.
muoks. mites muuten tyrmäystipat vaikuttaa? Meneekö vaan muisti vain "nouseeko" ne päähän?
Tuota noin. Mä mieluummin kierrän noin humalaiset naiset JA miehet kaukaa.No oikeesti ei naurata ei. Valitettavasti tommoista toisinaan näkee.
Kaatokännistä miestä voi monastikin vielä sietää, mut jo kolmanneksen tohon kuntoon vaadittavasta viinamäärästä vetänyt nainen on poikkeuksetta erittäin vastenmielistä seuraa.
en tiedä mitä tippoja sain kerran lasiini. mutta ei väsyttäny ihmeemmin, muisti meni kyllä ja olin ympäristölle vaarallinen.
Tuollainhan se monesti meneekin. Eikä tarvitse olla nainenkaan kyseessä. Miehetkin osaa saman.Tyrmäystipat vaikuttaa kuin nukutusaine. Menee taju.
Mä olen jokusen kerran taluttanut/kantanut naapurin kitarasankarin nurkkabaarista kotiinsa semmoiset puolkilsaa. Onnistuu mainiosti yhteispelillä ja hyvässä hengessä.
* Pari kertaa talutettavana on ollu nainen. Kaava on sama. Ekat viis metriä mä olen ihana ja korvaani yritetään nuolaista. Seuraavat kaks metriä huudetaan kurkku suorana, et älä koske minuun. Sit istutaan viis minsaa ketarat levällään maassa mököttämässä, kunnes mä taas muutun ihanaksi. Jolloin sata metriä on saatanallisen pitkä matka.
Eikös ne ole monesti ihan silmätippojakin?en tiedä mitä tippoja sain kerran lasiini. mutta ei väsyttäny ihmeemmin, muisti meni kyllä ja olin ympäristölle vaarallinen.