• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää. Jos eile muka sattu nii nyt vasta sattuuki. Ihan ku ois käyny salilla tekee jonku uuden treenin ku koko kropassa sellasta lihaskipua ja kosketusherkkyyttä.

Mahtaiskoha johtua niistä sirdoista vai mitähän mä oon tehny. Ku muisti kyllä pelaa mun tietääkseni koko lauantailta :D
älä vaan minulta kysy kun muisti loppu jo ekan pullon jälkeen. o_O:oops:
ei olla oltu kyllä edes samassa paikassa. :ROFLMAO:
 
Kaikki naiset ei osaa kävellä korkokengillä.
Tyhmä mies. Olis nostanu rouvan tohon laukun päälle istumaan, sitonu liinalla kiinni ja vetäny kaljakärrillä perässään.
Tais olla joku muu syynä kuin korkokengät.
Eikä muutenkaan tuollain vois yrittää nostaa vaan vaatteista tai retuuttaa toisesta kädestä. Kainaloiden alta tukeva ote.

Onneksi itse ei ole ollut tai ole koskaan tuollaisessa kunnossa mutta näkeehän tuollaisessa kunnossa olevia välillä. Nuorisossakin :unsure:
Hanttiinhan ne yleensä laittaa jos nostaa/ yrittää.

muoks. mites muuten tyrmäystipat vaikuttaa? Meneekö vaan muisti vain "nouseeko" ne päähän?
 
Tais olla joku muu syynä kuin korkokengät.
Eikä muutenkaan tuollain vois yrittää nostaa vaan vaatteista tai retuuttaa toisesta kädestä. Kainaloiden alta tukeva ote.

Onneksi itse ei ole ollut tai ole koskaan tuollaisessa kunnossa mutta näkeehän tuollaisessa kunnossa olevia välillä. Nuorisossakin :unsure:
Hanttiinhan ne yleensä laittaa jos nostaa/ yrittää.

muoks. mites muuten tyrmäystipat vaikuttaa? Meneekö vaan muisti vain "nouseeko" ne päähän?
Tyrmäystipat vaikuttaa kuin nukutusaine. Menee taju.

Mä olen jokusen kerran taluttanut/kantanut naapurin kitarasankarin nurkkabaarista kotiinsa semmoiset puolkilsaa. Onnistuu mainiosti yhteispelillä ja hyvässä hengessä.

Pari kertaa talutettavana on ollu nainen. Kaava on sama. Ekat viis metriä mä olen ihana ja korvaani yritetään nuolaista. Seuraavat kaks metriä huudetaan kurkku suorana, et älä koske minuun. Sit istutaan viis minsaa ketarat levällään maassa mököttämässä, kunnes mä taas muutun ihanaksi. Jolloin sata metriä on saatanallisen pitkä matka.
 
Tyrmäystipat vaikuttaa kuin nukutusaine. Menee taju.

Mä olen jokusen kerran taluttanut/kantanut naapurin kitarasankarin nurkkabaarista kotiinsa semmoiset puolkilsaa. Onnistuu mainiosti yhteispelillä ja hyvässä hengessä.

* Pari kertaa talutettavana on ollu nainen. Kaava on sama. Ekat viis metriä mä olen ihana ja korvaani yritetään nuolaista. Seuraavat kaks metriä huudetaan kurkku suorana, et älä koske minuun. Sit istutaan viis minsaa ketarat levällään maassa mököttämässä, kunnes mä taas muutun ihanaksi. Jolloin sata metriä on saatanallisen pitkä matka.
Tuollainhan se monesti meneekin. Eikä tarvitse olla nainenkaan kyseessä. Miehetkin osaa saman.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä